Ik heb wel wat verbeterpunten hoor.

Ik woon al jaren in de stad, dus parkeren is een eitje. Rijden in grote vreemde steden (vind ik zelfs leuk!).
Karten. Ik heb jarenlang mijn gewicht tegen gehad, nu ben ik flink wat kilo's kwijt en rijd ik in de recreatieve klassen eindelijk rappe tijden, maar no way dat ik ook maar iets kan uitvreten tegen een ervaren karter op gelijkwaardig materiaal. Gaat me nog heel veel kilometers op die dingen kosten om daar een beetje beter in te worden.
Héél precies rijden.
Zowel op openbare weg als circuit. Ik kan soms heel precies rijden vinden mensen als ze meerijden, maar ik ken jongens die dat nog veel beter kunnen. En dan bedoel ik dus met de bolling van de zijkant van je band over het laatste stukje asfalt rijden bij turn in bijvoorbeeld. Daar laat ik gemiddeld zo'n 5 cm liggen als marge, terwijl bijv. Jacco Valentijn in dezelfde auto, op dezefde plek, die 5cm wel pakt. Ook al rijdt 'ie er voor 't eerst (en ik ook). Op de openbare weg win je daar niets mee, maar als je een uur lang in dezelfde auto rijdt, dan wint Jacco kilometers door die 5 cm overal wel mee te pakken. Zijn banden blijven tevens beter op temperatuur, slijten minder en daarom hoef hij niet te betalen om te racen en ik wel.
Power
Gebrek aan ervaring met 400pk+ auto's op de limiet. Gewoon nooit de mogelijkheid gehad om met auto's met echt veel pk's te rijden. Ik denk dat ik er wel mee overweg kan qua rijtechniek, maar de krachten op je lichaam, zeker bij een racer/op een circuit, die zijn gewoon niet te vergelijken met een auto die 100-350 pk heeft.
Downforce
Nooit gereden met een auto met echte downforce, zoals een formule auto, of DTM achtig ding. Ik denk dat ik veels te langzaam zal zijn de eerste ronden om de downforce uberhaupt aan 't werk te krijgen in bepaalde bochten. Ik denk dat 't net is als met driften: gewoon een keer d'r vol voor gaan, dan zal 't wellicht wel meevallen. Maar fuck wat moet dat hard gaan.
Navigeren
Navigeren tijdens klassieker rally's. Ik heb nu een beetje ervaring, maar daar wil ik gewoon heel goed in worden. Kwestie van blijven meedoen, leren van fouten, organisatoren/uitzetters beter leren kennen en snappen wat hun grappen en grollen zijn. Van alle punten hier is dit het enige waar ik echt mee bezig ben. De rest zou leuk zijn als ik meer tijd/geld en mogelijkheden had om te doen. First things first.