Hoi allemaal,
Leuk forum hier! Kom van het Autoweek forum, ik zal me ook nog eens even voorstellen hier. Ik ben Wouter, net 18 jaar oud geworden en gek op auto's en vooral die blauwe propellors. Ik rij momenteel in een E90 M3 die onbegrensd 340 km/u haalt, dankzij de 23" 6 delige BBS wielen. Hiervoor had ik een 135i die door AC Schnitzer gechipped was, de enige die ze hebben gedaan want officieel bestond mijn chip namelijk helemaal niet. Die einser van me ging ook hard, 305 km/u. De dagelijkse 911 GT2's en Murcielago's waren uiteraard geen partij bij het stoplicht. :jenna: Alleen domme fout gemaakt bij het samenstellen, vergeten het xenonvakje aan te kruisen. Driften wou trouwens ook wel met mijn Drexler Quaife 120% sper. Mijn verdere autohistorie: een E39 M5 heb ik nog gehad toen ik 14 was, helaas door mijn moeder platgereden.

Verder 3x een E36 M3, een 130i oftewel de beste sportwagen ooit want ik heb ze ook vaak zien cras... ehm scheuren op Zandvoort en 2 jaar geleden nog proefgereden in een Z8. Dwars dat dat ding wou, niet normaal! 8-) Wat doe ik zoal dagelijks? Ben ondernemer, samen met mijn broer en momenteel bezig een dealer over te nemen. Alleen de handtekening moet nog even gezet worden, formaliteit dus.
Morgen even bij Kroymans op de koffie, hebben die gasten me een gecastreerde DB9 geleverd, stelletje eikels. Even verhaal halen. Vorige week trouwens ook nog ff een Z4M uit Duitsland gehaald, een blauwe. Komt nog een andere airbox op. Maar goed. Mijn huidige auto bevalt trouwens best, een wolf in schaapskleren. Altijd geroepen dat het een loodzwaar hok was en tot voor kort geloofde ik nog dat die film van Leonardo DiCaprio en Kate Winslet van een jaar of 10 terug eigenlijk over de E90 M3 ging maar ohjee, ineens zag ik het licht en eigenlijk is het toch niet zo'n slechte auto. Ik geef toe, was toch iets te snel met mijn oordeel.

Heb je soms wel eens in het leven. Een wijsheid die ik ondanks mijn 18 jaar wel heb gemerkt.
Anyway leuk forum maar heb wel m'n twijfels over die romo, is dat een bot ofzo? Of bestaat hij echt?
Gegroet