Als autogek en raceliefhebber heb ik via Mark de Jager vernomen dat ik mij op dit forum moest melden.
Dus bij deze.
Ik ben Chris, 26 jaar, woon samen met mijn vriendin in Oud-Beijerland.
Mijn werk is assistent accountant en mijn hobby's laten zich al raden.
Auto's en autoracen. Ook doe ik aan DSLR fotografie en zit vaak lekker achter mn PC.
Ook ga ik vrij vaak naar autoevenementen. Jaarlijks heb ik zo mijn vaste lijstje die ik afloop.
O.A. Technica Classica, GOODWOOD FESTIVAL OF SPEED, GOODWOOD REVIVAL, Motorshow Essen.
Ook probeer ik jaarlijks een paar keer met mijn vader vrij rijden dagen op zandvoort te rijden.
Verzamel automodelletjes, exclusieve auto brochures en heb een complete verzameling van Michel Vaillant.
(edit) Afgelopen 10 jaar heb ik in de autobranche gewerkt. Bij diverse autobedrijven heb ik alle in alle facetten van het autobedrijf
een rol mogen spelen. Ik heb gewerkt bij merken als: RENAULT, ALFA ROMEO, VW/AUDI, en het langste bij BMW.

Ook heb ik van het IVA in Driebergen mogen "genieten". In 2004 heb ik kennis gemaakt met de cursus van RSZ op Zandvoort.
Ik heb daar dus mijn internationale Race licentie gehaald. Vooralsnog doe ik daar niks mee maar wie weet in de toekomst.
Dus ja nu is mijn vraag: Ben ik geschikt voor het driving fun forum?
Ook heb ik veel plezer met mijn 1:1 auto's.
Nr 1. Sinds 2002 in bezit een BMW E28 M535i uit 1986. Zwart met zwart leren interieur, sportbak, glazen schuifkanteldak, styling 5 16" honingraad wielen van de E28 M5.
Mijn hobby auto
Nr .2: Sinds vorig jaar in bezit een Ford Focus ST uit 2007. Performance Blue, blauw interieur, voorruit verwarming, climate control en ST Spoiler en PDC.
Mijn dagelijkse auto.
Pics:
Mijn nickname komt van de australische Ford Focus ST. Daar word deze auto Ford Focus XR5Turbo genoemd.
Ik vind dat een fantastische naam, dus voila!
Het originele XR5Turbo logo staat ook aan de zijkant van mijn ST. Op de plek waar de logo's ook horen!