En jawel, wederom een autoloze zondag!
- Maus335i
En jawel, wederom een autoloze zondag!
Wegens succes (*ahum*) herhaald: een autoloze zondag in 23 steden
http://www.autoblog.nl/archive/2008/09/ ... post-16491" onclick="window.open(this.href);return false;
Je vraagt je toch af hoe achterlijk de gemeente in Amsterdam moet zijn om dit volledig te negeren: http://www.dumpert.nl/mediabase/27342/4 ... ondag.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoblog.nl/archive/2008/09/ ... post-16491" onclick="window.open(this.href);return false;
Je vraagt je toch af hoe achterlijk de gemeente in Amsterdam moet zijn om dit volledig te negeren: http://www.dumpert.nl/mediabase/27342/4 ... ondag.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Knot
Re: En jawel, wederom een autoloze zondag!
Toch wel goed hoor, hier doen ze het niet maar ik zie afentoe mensen in de auto stappen voor een ritje van 700 meter naar de supermarkt. Was het autoloze zondag had ik op het balkon gestaan "LEKKER VOOR JE, WANDELEN ZAL JE MET DIE VETTE REET VAN JE!"
- Maus335i
Dat doe ik ook hoor. Maar dat komt vooral omdat ik een kofferbak vol met boodschappen niet op de fiets of met de benenwagen kan vervoeren :pKnot schreef:Toch wel goed hoor, hier doen ze het niet maar ik zie afentoe mensen in de auto stappen voor een ritje van 700 meter naar de supermarkt. Was het autoloze zondag had ik op het balkon gestaan "LEKKER VOOR JE, WANDELEN ZAL JE MET DIE VETTE REET VAN JE!"
- Mike S.
- Auto: M135i
Wedden dat je het kan als je geen auto bezitMaurice Graber schreef:Dat doe ik ook hoor. Maar dat komt vooral omdat ik een kofferbak vol met boodschappen niet op de fiets of met de benenwagen kan vervoeren :pKnot schreef:Toch wel goed hoor, hier doen ze het niet maar ik zie afentoe mensen in de auto stappen voor een ritje van 700 meter naar de supermarkt. Was het autoloze zondag had ik op het balkon gestaan "LEKKER VOOR JE, WANDELEN ZAL JE MET DIE VETTE REET VAN JE!"

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Dan stap ik wel in de trein zonder een kaartje te kopen.
Conducteur:"Waarom hebben we geen kaartje gekocht?"
Ik:"Jullie gingen zowieso die kant tóch al uit."
Ik vind 't niks, Knot heeft wel 'n punt hoor, maar in 10 jaar zijn de snelwegen ook aan de beurt, niet alleen de steden. Let maar op.
*slingert GTR2 nog maar eens aan*
Conducteur:"Waarom hebben we geen kaartje gekocht?"
Ik:"Jullie gingen zowieso die kant tóch al uit."
Ik vind 't niks, Knot heeft wel 'n punt hoor, maar in 10 jaar zijn de snelwegen ook aan de beurt, niet alleen de steden. Let maar op.
*slingert GTR2 nog maar eens aan*
-
Tja wat is het nut van zo'n dag. Auto's horen bij welvaart en maken mensen mobiel. Als je zo'n ding voor de deur hebt staan (en ongeacht wat voor auto het is, het is niet goedkoop onder de streep) dan moet je er gewoon gebruik van kunnen maken. Oprotten met die onzinplannetjes. Ik zou juist dan de auto pakken en nog even die naald richting de toerenbegrenzer gooien :fy:
- Casper
WTF inderdaad!!! Ik mag hier gewoon m'n huis niet uit met de auto omdat mijn straat uitkomt op een "autoloze" straat!! Dat zullen we straks nog wel eens even zien
Ik lees elke dag Nu.nl, krant e.d. Maar dit was mij totaal onbekend....wat een kansloze actie van die linkse milieumaffia.....communicatie van niks...

Ik lees elke dag Nu.nl, krant e.d. Maar dit was mij totaal onbekend....wat een kansloze actie van die linkse milieumaffia.....communicatie van niks...

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Vorig jaar was autoloze zondag best leuk
. Toen heb ik nog met deze Carver door Amsterdam gecrosst
. Volgens mij dacht iedereen dat ik gewoon een promo-auto onder mijn gat had
.

- Casper
Mannetje daar beweerde dat je alleen de stad UITmag. Dat wil ik GVD ook, maar dan moet ik eerst 200m de stad IN. Volle polle over de stoep dus straks....
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Vroegah moest iedereen aan de auto ( mn de linkse kerk moest en zou er voor zorgen dat een auto niet alleen bereikbaar was voor de rechtse ballen)
Nu heeft iedereen een kar, zelfs 2 in veel gevallen............................en nu willen ze ons er weer vanaf helpen, maar niet echt natuurlijk, net doen alsof en de boel hard financieel uitmelken...............................zo gaan die dingen...................
Nu heeft iedereen een kar, zelfs 2 in veel gevallen............................en nu willen ze ons er weer vanaf helpen, maar niet echt natuurlijk, net doen alsof en de boel hard financieel uitmelken...............................zo gaan die dingen...................
- frankv
ach, ik heb zo vaak een autoloze zondag
vandaag ook weer lekker met de meiden gefietst naar een leuke plek om te lunchen, toen nog even op de hei gezeten en weer teruggefietst
wat moet je dan ook elke dag in die auto?
maar het lijkt me wel lastig als het rijden je onmogelijk wordt gemaakt omdat het in je stad "autoloze zondag" is
ik ben er nog steeds voor benzine twee keer zo duur te maken, dan laten mensen eindelijk hun auto eens wat vaker staan in plaats van er de kinderen mee naar school te brengen en van school te halen en er boodschappen mee te doen bij de super iets verderop, die kilometers zijn ook qua vervuiling het ergste
frank
ps. sorry macboy, ik type weer helemaal zonder hoofdletters en punten, gaat vanzelf
vandaag ook weer lekker met de meiden gefietst naar een leuke plek om te lunchen, toen nog even op de hei gezeten en weer teruggefietst
wat moet je dan ook elke dag in die auto?
maar het lijkt me wel lastig als het rijden je onmogelijk wordt gemaakt omdat het in je stad "autoloze zondag" is
ik ben er nog steeds voor benzine twee keer zo duur te maken, dan laten mensen eindelijk hun auto eens wat vaker staan in plaats van er de kinderen mee naar school te brengen en van school te halen en er boodschappen mee te doen bij de super iets verderop, die kilometers zijn ook qua vervuiling het ergste
frank
ps. sorry macboy, ik type weer helemaal zonder hoofdletters en punten, gaat vanzelf
- Jelmer850i
onzin. gewoon open zetten...
is het dicht ga ik wel ergens anders heen... kortom alleen maar slecht voor de economie....
is het dicht ga ik wel ergens anders heen... kortom alleen maar slecht voor de economie....