Heb zelf ook de m50 in m'n 325i van 1992 liggen. Zelf nog weinig problemen gehad motorisch. Een keer startmotor kapot en over een tijdje eens de vanos laten reviseren. Verder heeft mijn wagen last van lichte roestvorming, ik kan me niet van de indruk onttrekken dat je voor dit geld een roestvrije 325i koopt.
Deurpanelen laten vaak los. Handschoenenkastje is ook een zwak punt in het interieur.
Motorisch zijn het hele goede auto's, maar bij een M50 is het koelsysteem vaak aan de zwakke kant. De aansluitingen voor de radiateur willen wel eens scheuren. De waterpomp was origineel een plastic waaier, vraag of deze vervangen is voor een stalen model, en kijk even of er niet te veel speling op zit. Ook wil de thermostaat wel eens vast zitten. Dit zie je onder het rijden wel aan dat de auto niet op temperatuur komt.
Qua onderstel moet je letten op de dempers, deze zijn vaak niet zo goed bij BMW en als die nog standaard zijn dan zijn ze meestal wel gaar na 100K. Achter scheuren de rubbers van de schokbreker ophanging meestal. Ook zijn de trailing arm bussen daar aan de zwakke kant. Voor heb je eigenlijk hetzelfde, ook slappe draagarm bussen. Let dus goed op alle rubbers.
Bij de Joost-325 hoef je hier niet naar om te kijken volgens mij, die zit gewoon goed in elkaar. Het enige wat die auto mist in mijn ogen is een sper. (en korting op de vraagprijs

)
succes