Marokkaanse ukkies terroriseren Den Haag

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Tom

Marokkaanse ukkies terroriseren Den Haag

Bericht door Tom » 10 sep 2008, 00:08

Ik houd niet van politiek geneuzel en dit soort topics open ik eigenlijk niet graag, want je krijgt altijd dezelfde discussie, maar na het zien van dit filmpje.. GVD, niet normaal toch, op die leeftijd :wtf:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1870 ... tml?p=21,1" onclick="window.open(this.href);return false;

In- en intriest. Als je ouder bent dan heb je toch de plicht om je kind op te voeden. Daar is bij dit soort mislukkelingen toch nooit sprake van geweest? Geen enkele vorm van respect. Bah!

Casper

Re: Marokkaanse ukkies terroriseren Den Haag

Bericht door Casper » 10 sep 2008, 00:11

Ik zag vanochtend het filmpje inderdaad. Dat jochie had mooi mijn vuist in z'n waffel gehad en 3 weken via een rietje kunnen eten....

Indien dat jochie of z'n ouders een dubbel paspoort heeft --> meteen het land uittrappen...

Tom

Bericht door Tom » 10 sep 2008, 00:17

Casper schreef:Ik zag vanochtend het filmpje inderdaad. Dat jochie had mooi mijn vuist in z'n waffel gehad en 3 weken via een rietje kunnen eten....
Niet door mij, geef ik toe, staat ook een grote groep omheen en hoe stoer het ook is om op een forum te roepen, ik denk dat niemand daar iets tegen begint. Ken mensen die dag en nacht in de sportschool rondhangen maar zelfs die kunnen zoveel man (als het echt op knokken aan komt) niet aan. Als die jochies een keer piepen grijpt de rest wel in. En dan sta je daar in je eentje. Met een groep eromheen is het heel makkelijk om laf en anoniem op iemand in te blijven schoppen.

allen

Bericht door allen » 10 sep 2008, 00:34

Moeilijk onderwerp Tom. Want volgens mij komt dat gepest onder ieder ras wel voor. Je vraagt je soms alleen af waarom het dan bij bepaalde groepen extra opvalt. Blazen we het met z'n allen op of is er daar daadwerkelijk een groter probleem? Vooralsnog houd ik mezelf gewoon voor dat ze wat meer opvallen vanwege hun kleur. Ken nog wel een paar straatjes vol 'witten' waar je ook niet graag wilt zijn. En momenteel ben ik absoluut niet bang voor de pakketdienst van Marokkaanse afkomst. Daar kan ik gezellig mee ouwehoeren wanneer er weer een pakketje afgegeven wordt. :morecoffee:

Gelukkig hebben ze die 14 jarige iig even opgesloten en wat mij betreft mogen ze dat met die 11 jarige debiel ook doen. De ouders mag je een fikse uitbrander geven voor het niet africhten van hun huisdieren.

Tom

Bericht door Tom » 10 sep 2008, 00:40

Klopt helemaal Allen.
Dit schreef ik op een ander forum (waar ik dit filmpje tegenkwam).
Is gewoon iets wat mensen met drank op doen, dus niets speciaals, maar daar ging de discussie ook over wat je zelf zou doen als je in die situatie komt. Ik zou niets doen omdat het mij niet verstandig lijkt... kans op succes zou in mijn geval nogal klein zijn ;)
Dat die jongen met die scooter niets doet vind ik niet meer dan logisch. Ik zou ook niks doen namelijk. Dan je trots maar even aan de kant zetten, want door de stoere jongen daar uit te hangen begin je natuurlijk helemaal niets.

Ik had afgelopen vakantie zoiets. Liep 's nachts door een vrij druk uitgaansgebied richting het hotel terug. Toen voelde ik ineens nat in m'n rug, kreeg wat bier over mij heen. Tja, boeide mij niet zo want was al op stap geweest en m'n shirt moest toch in de was. En zoiets kan altijd gebeuren tijdens het uitgaan. Of het nou opzet was of niet weet ik niet, het waren in ieder geval twee gastjes met een flesje bier die achter mij liepen. Ze waren jonger dan mij, jaartje of 15-16 schat ik (gewoon Nederlandse jongens trouwens). Ik was helaas alleen (liep samen met een vriendin terug naar het hotel). Had er niks van gezegd en we liepen dus door. Die gastjes bleven achter mij aanlopen en één ervan riep "hee gast je shirt is nat", dus ik riep iets terug van "ja, hoe zou dat nou komen hé". Maar liep verder, en hij bleef dat roepen "hee jij met je natte shirt aan", "had je al gezien dat je shirt nat was". En zo ging dat door. Op een gegeven moment draaide ik mij om en daar stonden die twee kereltjes. Tja, ze hadden al gezopen maar ik zei dat ie maar beter een eindje verderop moest lopen en moest kappen met z'n opmerkingen. Maar dat deed ie niet. Dus nog een keer een poging tot een normaal gesprek "kerel, wat wil je, ga gewoon weg want ik heb geen zin in ruzie, ga gewoon de kroeg in, pak samen nog een biertje en ga wat achter de meiden aan ofzo.. jullie zijn hier toch ook voor de gezelligheid of niet soms?". Maar dat hielp niets. Vervolgens toch doorgaan met dat gezever.
Toen haalde ie echt het bloed onder m'n nagels vandaan, klote ruziezoekertjes. Maarja, twee opties:
- of ik geef ze een beuk (wat je zou horen te doen bij dat soort kutvolk)
- of ik negeer ze (verstand de overhand, en je trots gekrenkt)

Maarja, als ik ga matten heb ik sowieso weinig kans op succes, ik ben niet zo sterk/breed en hun zijn met z'n tweeen. En dan loop je dus de kans blauwe plekken, tanden uit je bakkes en andere verwondingen of midden in de nacht op het politiebureau te belanden als er politie langskomt. Of dat omstanders of vrienden van hen zich ermee bemoeien.

Ik heb ze maar genegeerd, ik heb geen zin om de rest van de vakantie met een blauw oog en gebroken neus rond te lopen... zoiets is het mij niet waard namelijk... is voor m'n gezelschap niet leuk en zonde van het geld om je vakantie zo te laten verpesten/eindigen.
Snap dat niet he... maarja, zie je wel weer wat drank doet, maar dan nog :(

Metchu

Bericht door Metchu » 10 sep 2008, 01:37

vind niemand het vreemd dat ondanks dat er minimaal 10 man omheen staat (met welke nationaliteit dan ook), het vreemd dat de telegraaf weer eens kopt met "marokkaantjes terroriseren dit dat" ....

naast de discussie van de gebeurtenis zelf, vind ik dit nl. ook niet kosjer...

Macboy

Bericht door Macboy » 10 sep 2008, 03:43

Je hebt gelijk Metchu. Het gaat Tom echter ook niet om het feit dat het Marokkanen zijn. Ongeacht de nationaliteit (NL incluis) is dit soort gedrag afkeurenswaardig. De hele groep eromheen zijn ongetwijfeld bekenden van elkaar. Dus geen wonder dat je er niets tegen begint.

Aanpakken die handel dus en gelukkig is dat ook gebeurd. Jongen van 14 zit vast. Niet dat dit helpt, maar het hoeft niet altijd te helpen. Weg van de straat is beter voor de samenleving. Op deze leeftijd beginnen met ellende is vragen om problemen. Opsluiten en opvoeden in een kamp.

Ouders schuld geven is ook altijd makkelijk, maar ligt meestal toch ingewikkelder. Jongetjes worden gewoonweg opgefockt door die hele groep eromheen, dat zegt niets over de opvoedkundige kwaliteiten van de ouders. Groepsvorming is altijd een probleem geweest, omdat excessief gedrag dan wordt gestimuleerd, al dan niet onbewust. Je laat je gewoon opnaaien tot gedrag wat je normaal niet eens zou vertonen als het buiten een groep zou zijn.

Moeten de ouders van bijvoorbeeld Volkert van der Gee ook opgepakt worden ?? Nee tuurlijk niet.

Michel P

Bericht door Michel P » 10 sep 2008, 09:37

Macboy schreef:Ouders schuld geven is ook altijd makkelijk, maar ligt meestal toch ingewikkelder. Jongetjes worden gewoonweg opgefockt door die hele groep eromheen, dat zegt niets over de opvoedkundige kwaliteiten van de ouders. Groepsvorming is altijd een probleem geweest, omdat excessief gedrag dan wordt gestimuleerd, al dan niet onbewust. Je laat je gewoon opnaaien tot gedrag wat je normaal niet eens zou vertonen als het buiten een groep zou zijn.
Die ouders zijn wel degelijk verantwoordelijk voor hun kids, die kids hebben niet echt het gevoel dat de ouders om ze geven, en vormen simpel een nieuw soort familie op straat, kijk eens hoeven kids in de achterstandwijken tot midden in de nacht op straat zwerven, daar ben je als ouders toch GVD bij! Af en toe hard straffen (nee, niet afrossen) maar huis arrest, geen zakgeld, of andere zaken die een kind op dat moment even goed doen beseffen dat er grenzen zijn! Kijk kids zoeken uiteraard grenzen op om hun ouders te testen, dat kunnen we zelf allemaal ook betamen als we naar onzelf kijken, dat is een normaal gedrag, doch als een kind het gevoel heeft dat er niet om ze word gegeven, ze worden nooit terug gefloten, ja, dan zijn ze van god los, in een groep gaat dat dan nog eens 10x sneller, en zitten ze rap op en punt dat niet meer omkeerbaar is. Zeker niet door sociaal zwakke ouders.

Moet de maatschappij daar voor bloeden? Nee, hard aanpakken, ouderlijke macht onzeggen, en in hardcore heropvoedingskampen, weer bij 0 beginnen. Ik zou zelf de ouders een fok verbod willen opleggen......... i.v.m. incompetentie, welke te kostbaar is voor de maatschappij!

Ventje op de video moet gewoon eens kennis maken met de wapenstok van een agent, zodat die een aantal weken later nog voelt dat zijn gedrag compleet onacceptabel is.

Michel

Michel P

Bericht door Michel P » 10 sep 2008, 09:39

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... r_vri.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Typisch NL!!

Die gasten lachen de politie al weer recht in de bek uit, terwijl het slachtoffer nog steeds getraumatiseerd is!!

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 10 sep 2008, 09:54

Als ik hier mijn mening ga opschrijven krijg ik een ban. Helaas zijn we al zover in dit land!

Michel P

Bericht door Michel P » 10 sep 2008, 10:00

Mike R32 schreef:Als ik hier mijn mening ga opschrijven krijg ik een ban. Helaas zijn we al zover in dit land!
Zal wel loslopen toch!

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 10 sep 2008, 10:05

Michel Pol schreef:Moet de maatschappij daar voor bloeden? Nee, hard aanpakken, ouderlijke macht onzeggen, en in hardcore heropvoedingskampen, weer bij 0 beginnen. Ik zou zelf de ouders een fok verbod willen opleggen......... i.v.m. incompetentie, welke te kostbaar is voor de maatschappij!
Mijn vriendin heeft stage gelopen bij de Raad voor Kinderbescherming, en wat je daar meemaakt is ongehoord. De ouders van jeugdige criminelen zijn grofweg in twee soorten te verdelen: het soort dat hevig geschrokken op gesprek komt, en waarvan je de kinderen vervolgens niet weer ziet... prima! Helaas bestaat de andere helft uit ouders die het niets lijkt te interesseren, en nog niet eens hun schouders ophalen bij termen als "uithuisplaatsing"... :sealed:

Daarentegen moeten ouders die uit oprechte overwegingen een kind willen adopteren allerlei onderzoeken ondergaan, van de toekomstige woonsituatie, de betrouwbaarheid van het inkomen tot en met overgewicht aan toe! En dat terwijl iedere Hollandse tokkie zomaar een kind mag uitpoepen.

allen

Bericht door allen » 10 sep 2008, 10:14

Michel Pol schreef:Die ouders zijn wel degelijk verantwoordelijk voor hun kids, die kids hebben niet echt het gevoel dat de ouders om ze geven, en vormen simpel een nieuw soort familie op straat, kijk eens hoeven kids in de achterstandwijken tot midden in de nacht op straat zwerven, daar ben je als ouders toch GVD bij! Af en toe hard straffen (nee, niet afrossen) maar huis arrest, geen zakgeld, of andere zaken die een kind op dat moment even goed doen beseffen dat er grenzen zijn! Kijk kids zoeken uiteraard grenzen op om hun ouders te testen, dat kunnen we zelf allemaal ook betamen als we naar onzelf kijken, dat is een normaal gedrag, doch als een kind het gevoel heeft dat er niet om ze word gegeven, ze worden nooit terug gefloten, ja, dan zijn ze van god los, in een groep gaat dat dan nog eens 10x sneller, en zitten ze rap op en punt dat niet meer omkeerbaar is. Zeker niet door sociaal zwakke ouders.
Krasse woorden van een ouder. Hulde! Zeggen dat ze er niets aan kunnen doen is te makkelijk. :clap:

M@rcel

Bericht door M@rcel » 10 sep 2008, 10:16

Wat kan mijn bloed gaan koken van deze beelden.

Heb ook wel eens in een soortgelijke situatie gezeten, alleen gingen bij mij toen alle stoppen door.
Ben weggelopen, stuk hout gepakt en die gozer keihard op z'n rug geslagen waarna hij in elkaar zakte. De gehele groep er omheen rende weg.
Heb vervolgens die gozer, die op z'n handen en knieën zat ook nog eens keihard op z'n rug getrapt en ben zelfs bovenop hem gaan staan.
Omstanders vertelde mij later dat ik nog veel meer hele pijnlijke dingen met die gozer deed, maar kan me daar echt niets van herinneren.

Vanaf dat moment nooit meer last gekregen van die gasten.
Het was overigens een terroriserende groep blanke pubers in het centrum van Assen.

Een ding weet ik wel...hoe groot de groep ook is, pak eentje van hen er tussenuit en maak hem af met alles wat in je handbereik ligt.

Dexter

Bericht door Dexter » 10 sep 2008, 10:28

M@rcel schreef:Wat kan mijn bloed gaan koken van deze beelden.

Heb ook wel eens in een soortgelijke situatie gezeten, alleen gingen bij mij toen alle stoppen door.
Ben weggelopen, stuk hout gepakt en die gozer keihard op z'n rug geslagen waarna hij in elkaar zakte. De gehele groep er omheen rende weg.
Heb vervolgens die gozer, die op z'n handen en knieën zat ook nog eens keihard op z'n rug getrapt en ben zelfs bovenop hem gaan staan.
Omstanders vertelde mij later dat ik nog veel meer hele pijnlijke dingen met die gozer deed, maar kan me daar echt niets van herinneren.

Vanaf dat moment nooit meer last gekregen van die gasten.
Het was overigens een terroriserende groep blanke pubers in het centrum van Assen.

Een ding weet ik wel...hoe groot de groep ook is, pak eentje van hen er tussenuit en maak hem af met alles wat in je handbereik ligt.
Grappig.....ik heb in 1999 hetzelfde gedaan maar dan bij een groep Marokkanen. Klappen uitgedeeld en een scooter en drie fietsen in een vijver laten afzinken. :mrgreen:
Een aantal daarvan deden later aangifte tegen mij wegens mishandeling en vernieling maar dat is allemaal geseponeerd door de OvJ.
Kreeg wel een briefje thuis dat ik me voortaan wat beter in moest houden. :angel:
Wie de eerste ongelofelijk harde klap uitdeelt is vaak de overwinnaar.
Totaal flippen helpt trouwens ook wel aardig...... :twisted:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 10 sep 2008, 10:33

De optie totaal flippen is ook wat ik meestal als backup-plan in gedachte houd. Toch ben ik het wel met Tom eens dat zoiets ook gerelateerd is aan je postuur en voorkomen. Ik ben zelf met m'n 1,97m ook geen kleintje en heb daardoor al eens vaker een potentieel vervelende situatie weten op te lossen door alleen nog maar op te staan vanaf een stoel/barkruk/etc.

Toch ga ik er in het geval van zo'n situatie als M@rcel meemaakte van uit dat er sowieso twee mogelijke aflopen zijn waar je niet op zit te wachten:
- degene die je aanpakt doet succesvol aangifte met alle bijbehorende ellende
- de hele groep keert zich tegen je en je wordt half gelyncht

Blijft lastig zoiets. :?

M@rcel

Bericht door M@rcel » 10 sep 2008, 10:36

Woonde tot voor kort in een duur appartement in Wateringse Veld.
Voor mij was het een tijdelijk oplossing omdat in de zomer van 2009 ons huis klaar zal zijn.

Huurprijs 900 euro per maand, en dan had ik nog het kleinste appartement.
Alles erop en eraan, mooie gemeenschappelijke daktuin, mooie parkeergarage, iedere week een schoonmaakdienst, prima dus.

In de hoek van de daktuin waren hele grote appartementen. Eén daarvan werd bewoond door een Marokkaanse familie met wel 7 kinderen in de leeftijd van 2/3 jaar tot wel achter in de 20.
Die vader zag ik eigenlijk nooit, maar leek me wel een aardige kerel zolang je hem te vriend hebt. Moeders kwam af en toe buiten.

Die kinderen speelde tot laat in de avond op straat. De hele dag liepen ze met zakjes chips in de handen, waren bijna allemaal moddervet en sloopte graag de liftknopjes, stonden te plassen in de lift als ze weer eens niet naar binnen konden omdat pa + ma verdwenen waren etc.
Op een gegeven moment heeft de woning beheerder een hekwerk om de openbare daktuin laten zetten, puur om het feit dat die kinderen alles daar kapot maakte.

In de garage reden ze in pa's auto rond...jochies van een jaar of 10 tot 17 :shock:

Dochters hadden rare vriendjes in oude BMW's die de hele nacht voor het portiek in de auto zaten te rommelen. Al de zakken met McDonalds en KFC troep werden gewoon uit de auto gesmeten als ze klaar waren met schransen.

Op een geven moment zag ik dat het huis ontruimt werd. De vader was pleite, de kinderen naar school en moeders die schreeuwend iedereen de schuld gaf van alle schade en leed die haar eigen familie de omwonende gaf.

Bleek achteraf dat ze het huis voor 17.000 euro hadden gesloopt, 4 maanden huurachterstand hadden en moeders wist ook ineens niet meer wie die vader was om hem te beschermen.
Sociale dienst had ze daar die plek gegeven omdat ze in een andere wijk al niet meer te handhaven waren :shock:
Ook hadden die de hele inrichting voor ze betaald. :x

Michel P

Bericht door Michel P » 10 sep 2008, 10:41

Eigen rechter spelen gaat het helemaal worden :hammer: :hammer:

Dit mag niet, maar de politiek is zo gekleurd, en onkent elk probleem, dat het wachten is op een een volksgericht!

De uitwassen van de multicul mogen nog steeds niet worden benoemd van de politiek, dit geeft bij de normale burger zoveel frustratie dat het op enig moment uit de hand gaat lopen. De lulverhalen dat het altijd maar een paar in dit geval köt mocro's zijn, gelooft niemand meer, behalve een Cohen in Amsterdam. Trek de kop eens uit het zand!

Zet KooSSpee eens op dit dossier........ kunnen we eindelijk sypathie voor hem krijgen.

Michel

RVV

Bericht door RVV » 10 sep 2008, 10:41

Ik zou dat jochie bij het nekvel hebben gepakt, over de knie en een ouderwets pak voor zijn billen hebben gegeven.. tot bloedens toe :twisted:

M@rcel

Bericht door M@rcel » 10 sep 2008, 10:43

Martijn Koevoets schreef:De optie totaal flippen is ook wat ik meestal als backup-plan in gedachte houd. Toch ben ik het wel met Tom eens dat zoiets ook gerelateerd is aan je postuur en voorkomen. Ik ben zelf met m'n 1,97m ook geen kleintje en heb daardoor al eens vaker een potentieel vervelende situatie weten op te lossen door alleen nog maar op te staan vanaf een stoel/barkruk/etc.

Toch ga ik er in het geval van zo'n situatie als M@rcel meemaakte van uit dat er sowieso twee mogelijke aflopen zijn waar je niet op zit te wachten:
- degene die je aanpakt doet succesvol aangifte met alle bijbehorende ellende
- de hele groep keert zich tegen je en je wordt half gelyncht

Blijft lastig zoiets. :?
Is idd lastig, maar pak er eentje tussenuit waarvan duidelijk is dat die de groep beheerst, de rest zijn bijna allemaal meelopers.
Dat aangifte gedoe houd ik me op zo'n moment echt niet mee bezig, zie ik dan wel weer....ik heb gewoon dat moment van flippen nodig om echt een beest te worden..dan maar allemaal het graf in :wink:

Tom

Bericht door Tom » 10 sep 2008, 10:48

M@rcel schreef: de rest zijn bijna allemaal meelopers.
Ja, als de rest er suf omheen staat te kijken wel. Maar als er ook maar 1 klojo meehelpt (en het dus 2 tegen 1 is) dan moet je een sterke jongen zijn om dat te winnen. Als je aan het verliezen bent zal de rest wel zo laf zijn om ook ineens op je in te gaan slaan/schoppen. En of je daarop zit te wachten...

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 10 sep 2008, 10:50

*stemt voor postnatale abortus*

Michel P

Bericht door Michel P » 10 sep 2008, 10:53

Tom schreef:
M@rcel schreef: de rest zijn bijna allemaal meelopers.
Ja, als de rest er suf omheen staat te kijken wel. Maar als er ook maar 1 klojo meehelpt (en het dus 2 tegen 1 is) dan moet je een sterke jongen zijn om dat te winnen. Als je aan het verliezen bent zal de rest wel zo laf zijn om ook ineens op je in te gaan slaan/schoppen. En of je daarop zit te wachten...
Je heb gelijk Tom, een mensen leven is voor hun geen flikker waard, pa en ma houden niet eens van ze, en de maatschappij kots op ze, hun familie zijn de mede teringlijertjes die ook uit de goot komen, niks te verliezen, je jij alles. Ik zou graag zien, dat ouders mee de bak in draaien bij een veroordeling, kijken of ze dan nog geen opvoeding krijgen. Wellicht wil Faizel Ali Enait ze als advocaat wel bijstaan :protest:

Michel

Casper

Bericht door Casper » 10 sep 2008, 10:56

Tom schreef:
Casper schreef:Ik zag vanochtend het filmpje inderdaad. Dat jochie had mooi mijn vuist in z'n waffel gehad en 3 weken via een rietje kunnen eten....
Niet door mij, geef ik toe, staat ook een grote groep omheen en hoe stoer het ook is om op een forum te roepen, ik denk dat niemand daar iets tegen begint. Ken mensen die dag en nacht in de sportschool rondhangen maar zelfs die kunnen zoveel man (als het echt op knokken aan komt) niet aan. Als die jochies een keer piepen grijpt de rest wel in. En dan sta je daar in je eentje. Met een groep eromheen is het heel makkelijk om laf en anoniem op iemand in te blijven schoppen.
Ik wil niet heldhaftig overkomen/de held uithangen, maar in de US is vrij recent een onderzoek gedaan naar je optie's in zo'n situatie.
1. Je kunt wegrennen
2. Je kunt niks doen (zoals hier)
3. Je kan er 1 of 2 extreem hard tegen de vlakte slaan

Nr 1 bleek de slechtste optie tenzij je een prof. 100m sprinter bent. Jouw belagers incl. de groep zien je dan meteen als een makkelijk slachtoffer en zullen achter je aan rennen óf de volgende keer je dat ze je tegenkomen vrij snel aftuigen.
Nr 2 bleek de 2nd best zoals hier vertoont. Het kan vaak verkeerd aflopen, maar regelmatig verliezen de stoere mannen na verloop van tijd hun interesse.
Nr 3 bleek de beste oplossing. Als jij iemand van de groep waar die gasten zich mee verbonden voelen ongenadig hard knock-out slaat. Zullen ze dit beeld weerspiegelen of zichzelf en ontstaat er een intinctieve vluchtreactie. Het grootste deel zijn meestal sentatie-zoekers etc...
Iedereen heeft wel eens een verhaal gehoord waar iemand van een vriendengroep flink in mekaar is geslagen en dat de rest van de groep niks heeft gedaan? Juistem...
Het risico is alleen dat het natuurlijk niet altijd werkt :lol: óf dat je niet hard genoeg slaat. Niet hard genoeg slaan heeft direct tot gevolg dat zo'n hele groep zich op je zal storten, dan ben je natuurlijk behoorlijk zuur...

Tja, of je het doet is een tweede. Ik denk dat ik gewoon m'n telefoon had gepakt en 112 had gebeld. Maar als ik daarna zo in m'n gezicht wordt geslagen? Dan slaat er bij mij iets door....

M@rcel

Bericht door M@rcel » 10 sep 2008, 11:08

Ik ga ook niet liggen matten met zo'n groep..ik word vals

Probeer tijd te rekken met meepraten of ze hun zin geven totdat ik een voorwerp oid kan pakken.
Desnoods steek ik m'n vinger in een oog of bijt ik een oor af..ik ga echt tot het uiterste om iemand te verwonden en die komt niet mee los.

Daarom moet ik ook niet bij de politie oid. Ik ga mensen doodschieten ben ik bang

Plaats reactie