Wij hebben er helaas geen meer.
Mn vader had vroeger ineens het idee er 1 te kopen, het werd een Fletcher Arrowstreak 160. Waren er maar 3 van in NL verkocht, erg speciaal en erg duur (dubbele prijs

) in vergelijking met de Amerikaanse populaire Bayliners. Was 5,5 meter dacht ik uit mijn hoofd. 140pk Suzuki 2-takt buitenboord. Dat ding was echt TE snel gewoon. Topsnelheid van 115km/h mee gehaald (helaas gemeten door de laser van de waterpolizei toen ik aan het stuur zat

). Was echt bizar snel voor zon korte boot. Motor in zn hoogste tilt-stand en gas erop, hij zweefde dan op zn onderste kiel en kantelde steeds van links naar rechts. Was echt alleen op vlak water mogelijk om die snelheid veilig te halen
Kan me nog herinneren dat we Dhr Kolvenbach (toen iig DE importeur van de in opmars rakende Bombardiers jet-ski's) in een wedstrijdje op de Maas voorbij vlogen met zn Amerikaanse powerboat genaamd Big Boobies

met dubbele V8. Dat vond ie niet leuk

Ik als menneke van 14 ofzo vond dat natuurlijk magistraal!
Maar wat ik het meeste mis is het waterskieen. Verdomme, wat was dat leuk zeg! Binnenkort ga ik met een collega een dagje mee, dan mag ik mn kunsten eindelijk weer eens gaan beproeven na jaaaaaren! heb er echt zin in!!! 8)
[img:800:600]
http://members.home.nl/fabian.de.hoog/a ... n%20ik.jpg[/img]