Wat zijn de leukste, spannendste, mooiste machines? Welke zijn goed, welke minder? Waarom een Naked en geen 'plastic' Supersport?!
Let's start!

Zeg maar een motor zonder kuipwerk en met een recht stuur (geen clipons). Vaak wel met een sportieve basis (frame, blok) maar veel minder extreem qua zitpositie dus veel geschikter voor de openbare weg. Zie als voorbeeld de foto's hierboven.Metchu schreef:kan iemand mij uitleggen wat een naked bike is?
ik gok dat het model opener is, maar goed...
Wouter81 schreef:Vorkpoten en schetsplaatjes moeten ook nog zwart.
Wel knap hoe ze de uitlaten gedaan hebben. Vanuit de meeste hoeken lijken ze direct naar de einddempers te gaan, terwijl er echt een serieuze demper+cat onder het blok ligt.Erik K. schreef:
Gaaf!hat’s better than a Ducati Hypermotard? Erm… well, a lot of things really! But in the context of the NCR Leggera, probably a lighter, faster Ducati Hypermotard. Built by tuning specialists NCR, the Leggera, which weighs in at a mere 157 kilos, is a souped-up, smartened-up and lightened Hypermotard.
Powered by Ducati's 1100cc, 90bhp v-twin, the NCR Leggera, which will be homologated for street use, gets a trellis frame made of titanium, Zard silencers, fully adjustable Ohlins suspension and Brembo brakes. For those who want more power to go with the show, you can buy engine kits from NCR Corse – choose between 1160cc, 125bhp and 1200cc, 132bhp upgrades...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten