Het werd wel eens tijd dat ik me ging aanmelden op dit forum..
Ik ben vorig jaar een keer mee geweest naar Papenburg, en vond dit (uiteraard) helemaal te gek! (was toen mee met GarreTT in de subaru)
Nu ik zelf bezig ben met mijn eigen sportieve wagen, vond ik het hoog tijd om mij aan te melden op dit forum.
Ik ben Martijn, ben 24 jaar oud en studeer in Groningen. Woon op kamers in de stad en heb in Drachten mijn rally project staan.
De basis is een Peugeot 205 1.3 Rallye uit 1988 op dubbele webers. Het weber blokje heeft inmiddels plaats gemaakt voor een gekietelde Mi16.
Ben ooit met een Peugeot 205 XS begonnen, daarna deze wagen gereden:
Omdat ik weer ging studeren en op kamers ging wonen heb ik deze moeten verkopen.
Ik had de rallye inmiddels al aangeschaft omdat ik een circuit wagen wou opbouwen.
Omdat plaatjes meer zeggen volgen er hier een paar.
Na 20 jaar trouwe dienst vindt er een harttransplantatie plaats.
Er moest een andere motorsteun ingelast worden, deze zit inmiddels veel beter vast dan peugeot de steunen origineel vast zet :banaan:
Het gekietelde Mi16 blok, more kieteling to come

Zo ziet de wagen er nu uit. Heb inmiddels de originele grill weer gemonteerd en andere velgen liggen waar slicks omheen komen.
Reed hier trouwens een 14.5 1/4 mile tijd. Op zich niet slecht, maar reed op op banden van 5 jaar oud en had een hele slechte 3.
Straks met de slicks en met nieuwe bakolie gaat het hopelijk weer een paar tienden sneller!
Op de achtergrond zie je trouwens de 205 Mi16 van Eric Talsma, ook een hele rappe wagen!
Nou dat was het wel zo'n beetje. Ik hoop jullie snel een keertje op het circuit te treffen! :shakeit: