misschien een goede plek om 2e hands [drift]banden te kopen

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
frankv

misschien een goede plek om 2e hands [drift]banden te kopen

Bericht door frankv » 08 aug 2008, 21:26

ik was op zoek naar een paar driftbanden

nu heb ik wel gelezen dat wanli's helemaal da bomb zijn, maar ik heb geen idee waar ik die kan kopen

dus ik ben op zoek gegaan naar een bandenhandel waar ik een paar post-apk banden in op zich goede conditie kon oppikken

zodoende kwam ik terecht bij matterhorn aan de soestdijkerstraatweg in hilversum, waar ze een enorme kelder met 2ehands banden bleken te hebben

ik heb er een paar michelin pilot sport banden met ongeveer 4mm profiel gehaald voor 35,- per stuk [zal wel een ripoff zijn, maar dat kon me even niet schelen], goed te inspecteren, netjes opgeslagen

prima voor een dagje driften lijkt me zo, dus misschien een goede tip voor mensen die ook 2ehands bandjes zoeken in een bepaalde maat, bij matterhorn hebben ze een kelder vol [er lagen er ook een paar 350-30-18 oid]

ik heb overigens geen enkele relatie met matterhorn trouwens, geen familie, geen kennissen, geen vaste klant, geen korting, niks

frank

HSR

Bericht door HSR » 08 aug 2008, 21:33

Zo heb je in Enschede Gruba. Prima toko om stookrubber te halen en vaak nog goedkoper dan wanli of wat dan ook.

Knot

Bericht door Knot » 08 aug 2008, 21:44

Wanli kan je wel bij Paul Vlasblom halen.. alleen IK zou altijd voor Roadhog Supreme 5000 gaan! Heb in de loop der jaren heel wat getest onder heel wat verschillende auto's maar die Roadhog zijn voor mij DE driftbanden nu!

Erik dB

Bericht door Erik dB » 08 aug 2008, 22:26

Weet iemand nog zo;n tentje in omgeving A'dam? Ik heb nu 2x wat van marktplaats gehaald en via FaF (Michelin Energy, Maxxis nogwat, en geen idee). De gemiddelde prijs van velg+band was 15 euro (15" velgjes).

Plaats reactie