a) Op vakantie tijdens het "touren" in de bergen mijn vriendin zich bij de eerste bocht al stevig vasthoudt en
b) ik na de vijfde bocht een paar ogen naast me voel priemen of het niet wat rustiger aan kan Mr. Green
c) Mijn vriendin haarspeld bochten met klinkers een "Karussel" noemt Cool
d) Ik omkom in de autobladen die werkelijk door het hele huis slingeren
e) Er drie auto's op de oprit staan Very Happy
f) Als ik iets uitleg, de vergelijking altijd doortrekt naar de auto business Laughing
g) Ik BMW rijd Razz
h) Een 130i heb Laughing
i) omdat ik toch geen sociaal leven heb buiten autoliefhebbers om Embarassed Laughing
j) er gebrek aan beter is.
k) omdat wat voor vrienden en familie sportief rijden is voor mij gewoon relaxt cruisen is
l) de rit naar de vakantie bestemming toe eigenlijk net zo leuk is als de de vakantie zelf
m) in mijn eifel-tijd meer pretkilometers (13.000 in 9 maand) dan woonwerk-kilometers maakte (11.000 in 9 maand).
n) voor mijn inkomen krap woon zodat er lekker veel knaken overblijven om naar vervoersmiddelen door te schuiven
o) elke aparte/leuke auto kan waarderen ongeacht merk
p) kan genieten van de zon op m'n bakkes die door het wagenwijd openstaande raam naar binnen kijkt op de weg naar huis
q) 80 km ga rijden 'om even te relaxen'
r) Ik het op gummen zat was!
s) Niemand in mijn directe omgeving is zo auto-gek als ik, dus alleen op df kan ik mijn ei kwijt Wink
t) ik me wel thuisvoel tussen dat stelletje kanslozen op DF
u) De airco uitzet voor meer PK's
v) dat op je telefoon 90% van alle snapshots foto's van auto's zijn
w) 75% van m'n loon naar een auto gaat die het eigenlijk helemaal niet meer waard is
x) Raampjes open doe bij het inrijden van een tunnel
Y) Ik afkickverschijnselen krijg als ik een dag niet in 1 van m'n auto's heb gereden.
Z) Ik het stiekem leuk vind als mijn tank weer sneller leeg is als de vorige keer.
.) De geur van verbrand rubber zeer lekker vind.
,) Ik geniet van de woosh geluidjes bij het overschakelen.

Als ik mijn auto Vanessa noem,en mijn vriendin Dingus
2) Juist gas geef voor en in een bocht
3) Blij ben wanneer het regent
4) ik op vakantie ben en een paar passen doorloop omdat er een R34GTR aan komt die ik om de hoek wil horen rijden
5) ik een andere auto erbij koop die origineel moet blijven en direct al weer naar mod items loop te zoeken
6) zie alles erboven
7) ik ondanks de hoge benzineprijzen blijf roepen dat een hobby geld mag kosten...
8) mijn vriendin altijd zegt dat ik niet zo hard moet rijden terwijl ik het dan juist extreem rustig aan doe met haar ernaast.