Afbouwen BMW 318ti - Wie het beste in te schakelen?
- Ti-Tourist (Erik)
Afbouwen BMW 318ti - Wie het beste in te schakelen?
Een korte vraag aan iedereen hier:
Met het oog op de Franse circuitweek reeds het nodige aangeschaft & binnengekregen. Alleen nu moet het er nog op...... Het meeste is recht-toe, recht aan - maar de remmerij van een E36 325i voor op de vooras heb ik het idee dat ik nog wat kleine dingen mis. Zou graag een "expert" er naar willen laten kijken. Nu zie ik in andere draadjes wel bedrijven als Remola, Koopman & Biesheuvel voorbij komen, maar voor m'n gevoel leveren die voornamelijk onderdelen en hebben ze liever geen montageklussen. Klopt dit, of zit ik ernaast?
Alle tips zijn welkom.
Gr. Erik
Met het oog op de Franse circuitweek reeds het nodige aangeschaft & binnengekregen. Alleen nu moet het er nog op...... Het meeste is recht-toe, recht aan - maar de remmerij van een E36 325i voor op de vooras heb ik het idee dat ik nog wat kleine dingen mis. Zou graag een "expert" er naar willen laten kijken. Nu zie ik in andere draadjes wel bedrijven als Remola, Koopman & Biesheuvel voorbij komen, maar voor m'n gevoel leveren die voornamelijk onderdelen en hebben ze liever geen montageklussen. Klopt dit, of zit ik ernaast?
Alle tips zijn welkom.
Gr. Erik
- Tristan
Ik zelf laat mijn E30 prepareren bij www.mdmmotorsport.nl.
Zij hebben ook een aantal E36 / E46 Compact's in preparatie, dus kennis van deze auto hebben ze zeker.
Zij hebben ook een aantal E36 / E46 Compact's in preparatie, dus kennis van deze auto hebben ze zeker.
- Dennis Cavallino
www.basroos.nl
daar gaan veel E36's naartoe voor preparatie. Zit in Oss.
Paul Vlasblom doet 't ook.
En Peter Molenaar ook.
daar gaan veel E36's naartoe voor preparatie. Zit in Oss.
Paul Vlasblom doet 't ook.
En Peter Molenaar ook.
- Peter Tunissen
En anders is dit ook nog altijd een goede optie:
http://www.offenga.nl/
Edit:
Is dat nou Dick zijn M5 op hun site onder Werkplaats?
http://www.offenga.nl/
Edit:
Is dat nou Dick zijn M5 op hun site onder Werkplaats?
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
- Ti-Tourist (Erik)
Yep, en als het al een maand langer duurt voordat je spullen krijgt, gaat het lekker zo. Veel bedrijven zijn nu ook dicht, en dat terwijl ik net vakantie hebG Kolkman schreef: Humor trouwens dat je ook met haast een auto voor Frankrijk in elkaar aan het flansen bent. Gaat mij al net zo!

-
Geen idee of hij nu af is gekomen. Kreeg hem niet te pakken om te zeggen dat ik geen tijd had hem vanavond op te halen. Laat ik hem voor niets zweten nu.G Kolkman schreef: P.s. Allen, je hok stond op de brug daar.

Snel naar bed nu, morgenochtend hopelijk vroeg genoeg wakker om nog een klein bergje te verzetten voor ik de deur uit ga.