Hoe lang houdt Rico z'n M3 CS?
- Panda de Beer
Hoe lang houdt Rico z'n M3 CS?
Rico heeft nu natuurlijk zijn droomauto gevonden. Maar dat waren de S3 en 130i ook. Hij zegt wel dat hij deze blijft houden, maar daar geloven wij helemaal niets van 8)
Ik wil graag van jullie weten hoe lang jullie denken dat Rico z'n M3 CS houdt.
Ik wil graag van jullie weten hoe lang jullie denken dat Rico z'n M3 CS houdt.
- Peter Tunissen
- Nero_Serpente
- Wouter
hey jongens wat is hier nou de bedoeling van, het is hier een auto forum oke.
maar is het nu de bedoeling dat het hier vol komt te staan met poll die nergens op slaan...
strak gaat het volgende poll over het weer van morgen...
wat mij betreft slotje hierop en het niveau weer een beetje naar normaal brengen
maar is het nu de bedoeling dat het hier vol komt te staan met poll die nergens op slaan...
strak gaat het volgende poll over het weer van morgen...
wat mij betreft slotje hierop en het niveau weer een beetje naar normaal brengen
- Peter Tunissen
-
Ik zeg minder dan een jaar. Waarom? Omdat ik geloof dat er dan wel iets beters zal langs komen. Power went, rijgedrag ook, 130i was ook al een toppertje, Mini ook trouwens daarvoor ... "dit is anders, dit is meer geweldig", etc ... dacht van niet.
Dus ik wacht geduldig af tot Rico begint met zijn marktverkennende draadjes, zoals: Welke auto is er beter dan een M3? - of - Waarom zou ik de touring niet weg doen, een M5 kopen voor de familie en een 2xxi voor de vrouw erbij?
Daarom minder dan één jaar - niet omwille van het tijdsbestek maar omdat Rico een man is die graag naar dingen toe leeft, ze dan met veel plezier de eerste maanden gebruikt en dan weer de jeuk krijgt om iets anders te vinden. Bij die M3 zal het er net zo aan toe gaan ...
Wouter, dit soort draadjes zijn het bestaansrecht van sites zoals deze ... duhuh
Dus ik wacht geduldig af tot Rico begint met zijn marktverkennende draadjes, zoals: Welke auto is er beter dan een M3? - of - Waarom zou ik de touring niet weg doen, een M5 kopen voor de familie en een 2xxi voor de vrouw erbij?
Daarom minder dan één jaar - niet omwille van het tijdsbestek maar omdat Rico een man is die graag naar dingen toe leeft, ze dan met veel plezier de eerste maanden gebruikt en dan weer de jeuk krijgt om iets anders te vinden. Bij die M3 zal het er net zo aan toe gaan ...
Wouter, dit soort draadjes zijn het bestaansrecht van sites zoals deze ... duhuh

- RVV
- RVV
Het is voor mij een nieuwe M3. En die was altijd onbereikbaar voor mij, een M3 van bv 4 jaar oud (was de andere optie) daar had ik het nooit 5 jaar mee vol kunnen houden. De S3 was super naar helaas gaar door het ring rijden, de 130i heel goed maar was niet echt een droomauto, daarvoor was die emotioneel te steriel. Een M3 is voor mij pure emotie en op BMW gebied nog jaren het beste.
-
Ik heb gestemd op meer dan 3 jaar, maar denk dat ie de 5 jaar niet volmaakt!
In principe is zo'n poll niet alleen voor Rico geldig, maar ook voor alle andere mensen op dit en andere autoforums.
Want als rechtgeaarde autoliefhebbers kopen (of leasen) we toch alleen maar die auto waarvan we op het moment van aankoop helemaal overtuigd zijn?
Maakt niet uit welk merk of welk type aandrijving enz.enz. uiteindelijk komt het erop neer dat iemand die een nieuwe auto in zijn bezit krijgt, er op zeker moment ook altijd weer afstand van zal moeten doen.
Is het niet om economische redenen dan wel om een emotionele of welke andere reden dan ook. En wanneer dat dan is blijft altijd een gok... :twisted:

In principe is zo'n poll niet alleen voor Rico geldig, maar ook voor alle andere mensen op dit en andere autoforums.
Want als rechtgeaarde autoliefhebbers kopen (of leasen) we toch alleen maar die auto waarvan we op het moment van aankoop helemaal overtuigd zijn?
Maakt niet uit welk merk of welk type aandrijving enz.enz. uiteindelijk komt het erop neer dat iemand die een nieuwe auto in zijn bezit krijgt, er op zeker moment ook altijd weer afstand van zal moeten doen.
Is het niet om economische redenen dan wel om een emotionele of welke andere reden dan ook. En wanneer dat dan is blijft altijd een gok... :twisted:
-
Precies en het is leuker om verhalen te kunnen vertellen over 40 verschillende auto's uit je leven dan aan het eind van je leven 3 auto's in je bezit te hebben gehad.
Een nieuwe auto is super maar meestal heb je het na drie jaar wel gezien.. en zo'n M zal een uitzondering zijn omdat het gewoon een superding is, maar ook daarvan wil je na 5 jaar wel weer iets anders. Zeker als je een ander leuk speeltje tegenkomt en je hebt de centen ervoor.
Een nieuwe auto is super maar meestal heb je het na drie jaar wel gezien.. en zo'n M zal een uitzondering zijn omdat het gewoon een superding is, maar ook daarvan wil je na 5 jaar wel weer iets anders. Zeker als je een ander leuk speeltje tegenkomt en je hebt de centen ervoor.
-
Kan ik niet helemaal volgen Rico. Auto zakelijk geeft bijtelling van ongeveer € 17.000. Als de afschrijving en kosten maar hoger zijn is het al gunstig, zeker in een BV. Zo'n BMW schrijft als een raket af dus dat moet wel lukken,Rico v Velzen schreef:Ik heb geen moeite met draadjes als deze hoor. Deze auto is privé gekocht want de bijtelling is ook voor mij niet op te brengen. Maar ik kan en ga ook geen 15k afschrijving per jaar privé sparen. Dus daarom zeker 5 jaar rijden en emotioneel genieten. En ik zal er zuinig op zijn.

Sluit me hier bij aan !Bruno schreef:Ik zeg minder dan een jaar. Waarom? Omdat ik geloof dat er dan wel iets beters zal langs komen. Power went, rijgedrag ook, 130i was ook al een toppertje, Mini ook trouwens daarvoor ... "dit is anders, dit is meer geweldig", etc ... dacht van niet.
@Tom: in dat geval (40 + auto's) ben ik vast lekker op weg

- Panda de Beer
Bruno, realiseer jij effe je eigen dromen. Dat kan je niet van een ander verwachtenBruno schreef:Heir heir Rico, blij dat je je droom hebt kunnen realiseren ... nu die van mij nog ...

Alle gekheid op een stokje, ik ben echt heel blij voor Rico. Maar ik durf bijna te wedden dat hij het niet 5 jaar volhoudt.
En dat is toch ook totaal geen probleem? Waarom zou je niet over 2 a 3 jaar weer een andere gave wagen kopen? Je leeft maar 1x.
-
Panda, oude lease-kameraad, jij - of all people - zou toch moeten weten dat ik een werkgever heb die mijn dromen realiseert - zeg nu zelf: wie lag er niet als 10jarige jongen in zijn bedje te dromen van een mooie grote groene passat station met parkeersensoren
LOL.
Gekheid op een stokje, was een dubbelzinninge zin, dat niemand dat opgepikt heeft, behalve jij LOL.
Realiteit is: ik droom verder niet echt van auto's, ja, ongeveer 25 seconden, en dan blockt mijn "realitycheck-budgetprotection-subroutine" script alle verdere activiteiten. Je moet ze verpakken als doelstellingen, dan werkt het wel.
De volgende is een Mini Cooper S cabrio voor het vrouwtje, helaas moeten mijn kinderen daarvoor buggaboo-vrij zijn, dus duurt nog efkes.

Gekheid op een stokje, was een dubbelzinninge zin, dat niemand dat opgepikt heeft, behalve jij LOL.
Realiteit is: ik droom verder niet echt van auto's, ja, ongeveer 25 seconden, en dan blockt mijn "realitycheck-budgetprotection-subroutine" script alle verdere activiteiten. Je moet ze verpakken als doelstellingen, dan werkt het wel.
De volgende is een Mini Cooper S cabrio voor het vrouwtje, helaas moeten mijn kinderen daarvoor buggaboo-vrij zijn, dus duurt nog efkes.