Spaarlamp voor 0 euro van Nuon
- Jelmer850i
Spaarlamp voor 0 euro van Nuon
Je kan momenteel bij de nuon spaarlampen kopen voor 0 euro. Uiteraard betaal je die later of als ze hun besparing hebben opgebracht terug.
Maar, waarom zouden zij in hemelsnaam dit aanbieden, dan verkopen ze toch minder energie? Ben ik nou gek of hun ?
Wat is het addertje onder het gras?
Maar, waarom zouden zij in hemelsnaam dit aanbieden, dan verkopen ze toch minder energie? Ben ik nou gek of hun ?
- Jelmer850i
- Hans
Re: Spaarlamp voor 0 euro van Nuon
Als er minder energie word gebruikt gaat de prijs omhoog, per saldo halen ze hun winst doelstelling toch wel.Jelmer850i schreef: Maar, waarom zouden zij in hemelsnaam dit aanbieden, dan verkopen ze toch minder energie? Ben ik nou gek of hun ?
- Jochem Vaartjes
- Jelmer850i
-
Deze is voor CavJelmer850i schreef:Maar, waarom zouden zij in hemelsnaam dit aanbieden, dan verkopen ze toch minder energie? Ben ik nou gek of hun ?

In het kort: Energiebedrijven moeten boetes betalen als ze over hun energiequota heengaan (Kyoto?). Ze proberen daarom consumenten naar een lager verbruik te krijgen, zodat ze deze boetes kunnen voorkomen of verminderen. Met een prijsstijging kan je de lagere afzet inderdaad weer compenseren. Win-win situatie voor het energiebedrijf. Zo gek zijn "hun" nog niet.
Deze spaarlamp helpt blijkbaar bij het reduceren van het energiegebruik.
Ik vind het maar lelijke ondingen (niet dimbaar) en gepruts in de marge. Zo

- Jelmer850i