De Toyo's doen het op droog en nat prima, wang mag harder maar grip en slijtage was prima. De Roadhog banden zijn meuk in de regen maar op droog valt er prima mee te hoeken als achterband.
Op de Nordschleife geen problemen gehad, ook gek gedaan, expres wat driftjes ingezet bij Brunnchen etc... maar op Zandvoort heb ik dus wel de banden gesloopt. En alleen de LINKERkant.... heb ik dan teveel over curbs gereden (een paar keer wat breed gegaan bij de rechtsaf na de Audi-S)?
De achterband valt nog mee:
Band rechtsvoor (Toyo T1R) is niets mee aan de hand :
Echter de linkervoorband (Toyo T1R) heeft toch wel wat gehapt en verdere profielschade.
Nou was ik niet de braafste en gooide en smijtte hier en daar flink met de auto maar toch verbaas ik me over deze staat van de banden.
Ik zeg kan nog wel een dagje Zandvoort hebben en volgende maand vervangen... Wat zeggen jullie?? Toch zonde om 4mm zomaar weg te gooien of zie ik dat verkeerd? Nieuwe banden met 8mm profiel vind ik namelijk niet lekker rijden op circuit, heb liever bandjes met nog 5 a 6mm te gaan.