Autopapieren
- InjectTheVenom
Autopapieren
Hoe heeft iedereen zijn of haar autopapieren opgeborgen zodat ze gemakkelijk mee te nemen zijn? Ik heb ze in een mapje zitten van de dealer, maar de zwarte tekst van mijn groene kaart geeft af aan het doorzichtige gedeelte waar het achter zit en dus ben ik op zoek naar een betere manier om alles in te bewaren.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Ar
- Auto: Prius
Daar kreeg ik vorig jaar een bekeuring voor, omdat ik de originele niet bij me had bij een controle.GTRene schreef:
en de echte papieren verstopt in m'n huisje 8)
25 euro per deel, dus in totaal 50 euro. Hij was nog zo aardig om maar voor een deel een bekeuring uit te schrijven.
Het origineel in de auto laten liggen voelt ook niet echt lekker.
Op het postkantoor heb ik een keer een auto overschreven zonder het overschrijvingsbewijs(het deel wat je op een veilige plaats bewaart).
- GTRene
Ik heb goede kopien en als je het uitlegt ivm diefstal speciale auto begrijpen ze het goed...heb nog nooit een bekeuring daarvoor gehad, zal er misschien aan liggen als je de niet begripvolle hebt? of die al vaker genept is?Ar schreef:Daar kreeg ik vorig jaar een bekeuring voor, omdat ik de originele niet bij me had bij een controle.GTRene schreef:
en de echte papieren verstopt in m'n huisje 8)
25 euro per deel, dus in totaal 50 euro. Hij was nog zo aardig om maar voor een deel een bekeuring uit te schrijven.
Het origineel in de auto laten liggen voelt ook niet echt lekker.
Op het postkantoor heb ik een keer een auto overschreven zonder het overschrijvingsbewijs(het deel wat je op een veilige plaats bewaart).
Ik laat mijn originele papieren echt niet in de auto liggen, daarbij hebben ze apparatuur aan boord waar ze alles zo kunnen checke.
en dat je de auto zonder dat deel over kon schrijven

- Ar
- Auto: Prius
Met een agent moet je het maar net treffen. We hebben nog wat zitten kletsen over andere onderwerpen en daarom werd het een boete voor een deel.
In het postkantoor kwam ik erachter niet alle delen bij me te hebben. Ik heb het zonder geprobeerd en het lukte. Het bespaarde mij een ritje, maar geruststellend is het niet.
In het postkantoor kwam ik erachter niet alle delen bij me te hebben. Ik heb het zonder geprobeerd en het lukte. Het bespaarde mij een ritje, maar geruststellend is het niet.
- InjectTheVenom
Dat zou kunnen maar dan blijft de andere kant waar ook tekst zit weer plakken, dus lijkt me niet zo'n handig ideeKnot schreef:Groene kaart andersom vouwen

Ik heb ze uit gewoonte altijd bij me, je zal net als Ar maar zo'n controle tegenkomen.
- InjectTheVenom
Hoe dik is dat plastic mapje? Het mijne is van een leer achtig materiaal gemaakt maar buigt te veel naar mijn zin, zou graag wat stevigers willen hebben.Stylez M3 schreef:Mijn papieren heb ik gewoon in een plastic mapje en dat laat ik dan in het dashboardkastje.
Ga ik naar huis, neem ik de papieren gewoon weer met me mee. Easy as that.
- Jorik