Sensation White AmsterdamArena 5 juli
- Macboy
Sensation White AmsterdamArena 5 juli
Kon geen eerder topic vinden met de naam sensation.
http://www.sensation.nl
Gaat iemand nog vanavond? Lijkt me wel gaaf. Helaas geen kaartjes. Gaan er nog fotograven van hier ?
http://www.sensation.nl
Gaat iemand nog vanavond? Lijkt me wel gaaf. Helaas geen kaartjes. Gaan er nog fotograven van hier ?
- Jan Visser
- Roel SpeedCars
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Tom van H.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
-
Nogmaals de bevestiging hier:
Have fun! de harddisk recorder staat al geprogrammeerd bij ons.Sensation White live op TV
Sensation White wordt 5 juli voor het eerst in het achtjarig bestaan van het dancefeest live uitgezonden op de televisie.
Dat maakte televisiezender BNN donderdag bekend op de zomerpresentatie. Het live-verslag wordt door de jongerenzender op Nederland 3 uitgezonden.
Sensation vindt, zoals ieder jaar, plaats in de Amsterdam Arena. Liefhebbers van trancemuziek kunnen hun hart ophalen met bekende dj's als Fedde le Grand, Laidback Luke en Marco V. Zoals ieder jaar is het de bedoeling dat de bezoekers in het wit gekleed zijn.
Van 00.05 uur tot 03.00 uur wordt live verslag gedaan op 3. Ook op de site van BNN kunnen de verwikkelingen gevolgd worden via een livestream.
Novum Nieuws
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
-
hugo schreef:Wat ben je nou, bejaard ofzo ?Tom schreef:Ik houd niet van die massale feestjes.

Nee opzich wel vet, maar dan vooral verlichting/aankleding/enz., maar dat het zo supergroot/massaal is maakt het voor mij niet leuker. Tel daarbij dat het gewoon duur is (behalve kaartje is alles er duur) en na zo'n avond ben je dus 100-120 euro verder. Verder vind ik veel bekende DJ's zwaar overgewaardeerd hier in Nederland. Maargoed ze staan daar allemaal voor een knaak te "draaien"(staat natuurlijk gewoon een cd op).
Chuckie weet er altijd wel de juiste sfeer in te brengen en is top, Fedde le Grand is een prutser eerste klas. Laidback Luke draait lekker. Tocadisco ken ik niet. Marco V is een topper maar vind ik teveel met populaire stromingen meegaan,.. draaien kan ie wel (Danssalon tijdperk!) maar tegenwoordig vind ik er weinig meer aan.
En wat staat er verder... weinig speciaals... Hardwell kan wel leuk draaien maar vind ik meer iets wat je in de lokale discotheek aantreft, Ricky Rivaro is wel leuk. Benny Rodrigues vind ik weinig aan.
Laatst gewijzigd door Tom op 06 jul 2008, 02:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
-
Heb nog niet gekeken maar het is natuurlijk een "vast" gegeven dat Sensation het dancefeest voor de masses is.
Ik ken mensen die nog nooit naar iets dergelijks geweest zijn en helemaal niet om dance geven maar die nu toch heen gaan omdat het "zo leuk schijnt te zijn" (socializen comes to mind....
)
Sjah dat in ogenschouw nemende zullen ze toch met erge commerciele mainstream muziek moeten komen om het herkenbaar te maken/houden voor de doelgroep.
Ergo, Sensation is nix voor "ons" om het dan zo maar effe te plaatsen.
Ik ga volgende week naar Dancevalley,iets minder commercieel ( althans je kan je DJ "kiezen") maar dit jaar nog zeker een paar kleine feestjes.
OA REMY.....DIE vind ik echt leuk. 8)
Ik ken mensen die nog nooit naar iets dergelijks geweest zijn en helemaal niet om dance geven maar die nu toch heen gaan omdat het "zo leuk schijnt te zijn" (socializen comes to mind....

Sjah dat in ogenschouw nemende zullen ze toch met erge commerciele mainstream muziek moeten komen om het herkenbaar te maken/houden voor de doelgroep.
Ergo, Sensation is nix voor "ons" om het dan zo maar effe te plaatsen.
Ik ga volgende week naar Dancevalley,iets minder commercieel ( althans je kan je DJ "kiezen") maar dit jaar nog zeker een paar kleine feestjes.
OA REMY.....DIE vind ik echt leuk. 8)
-
De DJ's staan er alleen te doen alsof ze draaien he. Het is allemaal vooraf al gemixed in een studio.Mike R32 schreef:Heb het eerste uur gekeken en moet zeggen het viel me niet mee.
Weet niet wie die DJ was maar een plaatje draaien van de Prodigy en Underworld kunnen we allemaal![]()
Vind sensation Black ook beter, of A State Of Trance van Armin van Buuren 8)