Een dikke bak voor erbij is dus weer aan de orde misschien... Waarom dan de GT niet gehouden of waarom geen E46 M3?? Naja, schade is 1 punt, ik wordt gek van parkeerdeukjes/krasjes dus liefst een wat oudere auto met krassen en deukjes.
Zelf kijk ik altijd naar redelijk lichte auto's, een 5serie E34 vond ik al zwaar, wegenbelasting verhaal etc. De echte dikke bakken als amerikaanse V8'en die slurpen weer dure brandstof en met LPG betaal je ook weer een hogere wegenbelasting.
Waarom dan niet belastingvrij gaan rijden voor fun/drift vroeg ik me net af? Na 20 jaar kan je al een classic verzekering afsluiten (althans, ik bij KNMV/London wel). Bij 25 jaar was het toch zo dat de auto wegenbelastinvrij is? Dan zou je een auto van voor juli 1983 moeten nemen. Gaat dat ook op voor bijvoorbeeld een dikke Buick Riviera Boattail met 7,5L V8 op LPG???
Wat zijn nu de mogelijkheden van 25 jaar en ouder, dikke 6 of 8 cilinder, 200pk, achterwielaandrijving en liefst handbak.
- BMW 528i H5 184pk
- BMW 735i H5 218pk
- CADILLAC COUPE DE VILLE 7.7 V8 AUT
- CADILLAC FLEETWOOD BROUGHAM d'ELEGANCE 6.1 V8 AUT
- CHEVROLET CORVETTE C3 5.7 V8 AUT
- Mercedes SL350 H5
- Opel Senator 3.0i H5 180pk
- Porsche 928 S H5
- Volvo 240 turbo H5
Oh.. en ik zie dat Wouter Bollen weer een prachtige Xr4i uit 1983 heeft staan...