- Ziet er leuk uit (zwart/grijs/spoilertje/sportuitlaat/18" zwarte velgen/etc._)
- Zit direct goed. Mooi leer van binnen, dik stuurtje, toerenteller voor de neus. Klaar.
- Starten, aardig geluidje maar mag harder/opener
- Rijden, heerlijk sportief en hard onderstel. Begon al snel te hoeken met dat ding met DSC off. Weinig leercurve. Zeker ook niet te hard voor dagelijks gebruik. Maar goed ik ben wat verpest en vindt al vaak wat te comfi...
- Pendalen staan direct goed voor heel/toe en tussengas bij terugschakelen.
- Heerlijke plofjes in de uitlaat bij gas los
- Schakelen doet ie prima.
- Compressor motortje is lekker bij de les in lage toeren (<3k rpm) bij het warmrijden
- Compressor motortje viel tegen bij doortrekken. Ding wil niet echt graag toeren maken. Had boven 3k rpm meer verwacht maar komt er niet uit. Mis een beetje een eindschot bovenin. Is wel een belevingskwestie want de snelheidsmeter geeft aan dat het snel rap gaat. Blok mag tot 7k rpm ofzo maar gevoelsmatig schakel je al net op/over de 6k rpm. Daarbij loopt ie nog wel maar echt lekker de toerenbegrenser injanken doet ie niet.
- Remmen zijn aardig maar kan stukken beter. Denk dat een setje echte blokken, goede remvloeistof en stalen leidingen al een hele verbetering zou geven.
Superbakkie. Zou m'n vrouw d'r 206gti er direct op inruilen

Zou er wel een echte sportuitlaat onderschroeven en de remmen wat upgraden...
Moest wel even slikken bij de genoemde nieuwprijs van 45k. Dat is ie niet waard vind ik. Maar goed dat heb ik met alle Mini's. Ik vind ze super totdat ik de prijs hoor...
Mark.