wél mijn auto zag ik zojuist toen ik ff in de geschiedenis terug ging.
De oude Porsche 911 Turbo
Naam: Paul Broere
leeftijd: 23
afstuderend IVA student, met een ietsje bovengemiddelde interesse in auto's

Momenteel bezigt met een rapport voor BOVAG Tweewielerbedrijven (hûh... fietsen enzo?? inderdaad!) Ondanks IVA heb ik niet per definitie de ambitie van mijn hobby mijn werk te maken... mag wel, hoeft niet.
Ik heb van alles gehad, qua auto's
- Fiat Punto 1,2: Ik ben begonnen met een half jaar te rijden in mijn ma's Punto, toen begon het wel erg te kriebelen...
Er stond namelijk in het dorp een PORSCHE te koop... ik ben wel student, maar € 1750!!! voor een PORSCHE???

- Porsche 944, glanzend zwart, met pas 93.000 km (of 193k of 293k?? teller heeft maar 5 cijfers) een neutrale, redelijk vlotte auto, waar ik op lange afstanden 1:11 - 1:12 mee reed! (uit 1983!)
- Hyundai Sonata (schaam schaam... verhaal slaan we over
- Volvo v40 1,9d... getuned naar 125pk, jawel!
- Volvo 850 t-5 automaat HEERLIJKE auto, helaas wel de nodige problemen
- Fiat panda 1.2 TE saai, dus na 1 jaar:
- Fiat Panda 100Hp... op de snelweg langzamer dan de gemiddelde diesel, maar zuinig, goedkoop en op B-wegen HEERLIJK om te sturen... ideaal voor een student die rond moet komen van zijn zaterdagbaan, stufi en vakantiewerk
Nu: ik rijdt nog steeds naar tevredenheid met de 100Hp (te zien geweest op de CBR 2008)
voor erbij, samen met mijn pa, omdat we circuitrijden met de Porsche TE zonde en een TE groot risico vinden, maar omdat we het toch HEEL erg kicke vinden:
BMW e30 325i M-tech... in ombouw
specificaties: BMW e30 325i met kat (helaas), maar zonder al te veel luxe = lichter/minder eruit te slopen

aanpassingen:
- rolkooi FIA
- kuipstoelen FIA
- brandblussysteem
- eibach veren met billstein group N dempers
- m3 bussen
- hardere omhangbussen, motorsteunen en versnellingbaksteunen
- quaif sper-dif in differentieel met korte overbrenging
- schakelwegverkorting