Ik weet dat het toetsenbord en de computer een eigen "language" hebben, waarmee de toetsen overeenkomen met datgene wat je op je scherm ziet.
Ik heb nu alle instellingen geprobeerd, maar kan het probleem nog steeds niet verhelpen.
Wat is er aan de hand dan?
Nou, soms zitten de toetsen op de juiste plek (dus de "?", de "=" teken, de "@", etc etc) maar soms zitten ze op een hele andere plek.
Kennelijk verandert het toetsenbord dus van instelling, of taal zeg maar. Het probleem is: dit gebeurt volstrekt willekeurig.
Dat betekent dat ik soms op driving fun gewoon goed werkende toetsenbord heb, maar als ik dan naar Wordperfect overspring, dan werkt het daar anders.
Dat is niet alles: soms begin ik in Wordperfect te tikken en dan werkt het prima, maar even later niet

Wat ik zelf denk, is dat ik tijdens het tikken (ik tik nogal snel) mogelijk een sneltoetscombinatie aanraak.
Bijvoorbeeld per ongeluk SHIFT + R indruk of zo, en dat dat dan een soort van sneltoets is om van taal te wisselen of zo.
Geen idee dus, ik kan het niet terugvinden, maar het is ontzettend irritant.
Alle LETTERS staan wel steeds goed, dus het blijft QWERTY. Het gaat dus om de leestekens e.d. die kennelijk steeds verspringen van US naar EU of zo weet ik veel.
Maar nogmaals, voor mijn gevoel redelijk random. Niet elke minuut, maar langere tijd.
Wie kan mij helpen met tips of helpen zoeken??
Thanks.