Stond wel leuk spul daar: M5 hurricane, M6 hurricane en de nieuwste M3 E92 kompressor met 530pk. De boys gaan binnenkort beginnen met een M3 met 800pk om het snelheidsrecord van 360 kmh te breken

blij dat het achteraf wat mee valt met de schade...M-bitious schreef:Ik kon al met de kompressor demo van g-power rijden, maar daar had ik geen fut voor. Had net 650km uit Milaan achter de kiezen en moest nog 800km naar huis rijden. Tja 110 pk en 100 Nm voor 12.500 euri is op zich niet slecht, maar mijn BMW dealer kreeg bij het idee al de kriebels vanwege de slechte toekomstige inruil. Hmmmm. Nog eens rustig over nadenken. Oja, ze boden me ook nog een V10 - SMG3 bi-kompressor ombouw aan met 730pk. Beetje te duur. Ben wel erg benieuwd naar hun 800pk M3
Je was gespot door een collega, hij herkende je auto aan hand van de CBR2008 film van Femme die ik op mijn werk had laten zienM-bitious schreef:Was Proteam, maar die gebruiken hun ruimte. Misschien moet ik daar langs om het laatste minikrasje te laten weghalen en de nieuwe velg te behandelen. Kom ik zeker ff buurten. Ik was daar laatst omdat er een poetsfout op de motorkap zat.
Gebruikers op dit forum: bleu_dust en 33 gasten