Ja het zijn zeker me buren geweest.
2 dagen geleden zei ik nog tegen me moeder (sorry jongens 22 jaar, thuis wonend (A) ), zo ze staat nou wel erg dicht op me auto. Even op letten of ze niks geraakt heeft. Maar aangezien ik me wagen doordeweeks niet veel gebruik heb ik er niet echt meer bij stil gestaan. Totdat het vanochtend regende, en ik met de auto op pad ging. Dacht er wel aan. "even voor me auto langs lopen", en ja hoor, het was dus wel raak.. Vanmiddag toen ik thuis kwam nog even beter gekeken, en ook de auto van de buren heeft een plek zitten. En gezien de situatie is het onmogelijk dat ik tegen hun aan gereden ben.
Ik dus naar de buren. buurvrouw doet open.. (2e keer deze maand voor een schade gevalletje door hun schuld...

.)
Maar ze vond het dus heel rot voor me, want het is zo'n mooie auto, maar ze had echt niks gemerkt of gevoeld. Ze gaf dus niet toe dat ze die schade gereden had.
Dus ik zeg, ja kom maar kijken dan kan je op je eigen auto zien dat je ook schade hebt. En kan je zien dat mijn auto deeltjes van jou auto met zich mee draagt...
Maar ze hoefde het niet te zien. Want ze voelde zich niet zo lekker. Vervolgens vraagt ze of we dan ook maar een ander keertje het schadeformulier in konden vullen...

.. in mijn beleving geef je dan toch min of meer toe dat je die schade hebt gereden en dat je er dus wel vanaf wist..
Maar krijgt dus nog een staartke.. Mischien ook wel ergens op autotrader/marktplaats oid....