Allereerst de Elise. Die zou ik vanmorgen wegbrengen voor montage van een nieuwe staalomvlochten koppelingskabel, is nodig omdat-ie nu bij warmte soms lastig in zijn 5 gaat. Bekend probleem. Maar...bij poging tot starten gebeurde er echt he-le-maal niets. Geen stroom dus. Echt compleet vreemd want ik heb er zondag nog mee gereden. Ook geen startproblemen of niets. Accupolen zitten ook vast, dus wat nu de oorzaak is: ik weet het niet

Ik dus startkabels erbij gehaald en aan mijn Brabus gehangen maar dat bracht geen oplossing. Vervolgens navigatietroep in Brabus weer aangesloten en toen bleek dat de navi het niet meer deed. Nu is dat op zich ook een bij elkaar geknutselde verzameling apparaten, dus grote kans dat er ergens een kabeltje los zit in een connector of iets dergelijks. Kabels zitten wel goed aangesloten, want dat heb ik al vaker gedaan.
So far, so bad zou je zeggen. Totdat ik eind van de middag nog een telefoontje kreeg van de nieuwe eigenaar van de zwarte, dat het motorstoringslampje brandde. Foutmelding was dat de katalysator niet binnen grenswaarden functioneerde. Nu heb ik net vorige week een nieuwe katalysator gemonteerd, dus dat is ook weer lekker. En dat dan ook op een motor die er een paar maanden nieuw inzit. Naast dan nog de nieuwe lambda-sondes die er in zitten. Wat dit nu weer is, ik weet het even niet meer

Al met al dus weer lekker klote allemaal