Hier dan een verslag van mijn top weekend!
VLAMMEN!!!!!!
Het begon voor ons donderdag middag toen we vertrokken van huis richting Antwerpen.
Daar een stop en toen verder naar Rouen, tussen door ff gestopt voor een hapje… wat een ZOOI! Echt niet lekker, vlees niet gaar en weinig, een mager portie friet en verder niets erbij… En hier moest je dan 15 euro voor neer tellen per portie. Inpakken, ff op de grond tuffen en weer verder vlammen! Alles ging lekker met een gangetje van +- 200 km/h

uiteindelijk kwamen we rond een uurtje of 11 uur s’Avonds aan in Le Mans. Ff ons tentje in de lucht gooien, haringen erin en binnen 5 min stond mijn tentje

We stonden bij de ‘ICC’ (Independent Corvette Club) deze gasten hadden een grote touringcar met een tent en natuurlijk een TV voor de race en het EK

aardige gasten en sommige ook niet… maja je kan ook niet zo’n gezellig groep als DF verwachten

donderdag verder niets gedaan en dus na zo’n lange rit lekker mn tentje in gegaan.
Vrijdag samen met Patty over de paddock gelopen en een kijkje genomen in de Pits

dit was echt een gekkenhuis… allemaal van die Mark Nauta wannabe’s met hun telelenzen, duwen en trekken echt een gekkenhuis. En dit jaar zou ik het gaan mee maken (vorig jaar ziek in de tent)
MAD FRIDAY!! (dat was het al voor ons 4-1)De Lambo’s, Ferrarie’s, Austin, Corvette’s en nog meer zooi zouden voor plezier gaan zorgen bij de diverse BurnOut Spots……………………. Nou heb samen met Patty, Kees en Geert gezocht maar het enigste wat we gezien hebben was een Skoda Octavia die zijn banden aan het opfikken was… echt jammer… dus gingen we zelf maar rond rijden en een beetje strepen trekken met de Corsa
VLAMMEN!!!!! Kwamen uiteindelijk op een punt waar alleen maar opgefokte Sjappies stonden (idd ik voelde me thuis) deze MONGOLEN wilde dat ik ging burnen als hun voor mijn voorkant gingen staat en dan de auto dan zouden terug duwen… tja dit is geen Octavia 90pk Diesel

dus die gappies over e voorkant heen

echt lachen, zal het onboard filmpje wel op YouTube zetten… op naar de camping, rij ik op een kruising af, netjes aan de snelheid, waren te veel homo’s met paardrijlaarzen in de buurt, voor de kruising netjes links/rechts kijken en links afslaan. Ineens een motor homo naast me en achter me nog 2 en een auto…
ik denk bij mezelf wat heb ik gedaan? Homo: you drivinglicenes please. (inspecteur Clouseau achtig accent) dus ik geef dat zo en daarna krijg ik gelijk van de andere George Michael en blaaspijp in mn bakkes geduwd… ff blazen en dat was prima. Uiteindelijk legde hij me uit dat ik bij het kruispunt moest stoppen want daar stond namelijk een stopbord… volgende keer zou me dat
19,- kosten

kijk dat zijn prijzen, kunnen we in NL nog wat van leren

Zaterdag eerst lekker uitgeslapen nadat Geert ons lekker wakker belde om 9uur!!! Hahaha beetje rond gelopen samen met Cor en Jannie en toen de start op de TV gekeken, wat ook wel leuk is dat ze daar draagbare Kangoo TV’s verhuurde en daarop kon je de hele wedstrijd volgen, maar ook de stand zien en zelf kiezen met welke auto je mee kijkt op de onboard camera

volgend jaar ook zo’n ding!
Verder met Cor en Jannie bij de start finish gekeken, wat een tering herrie… s’avonds met kees en geert naar een perfect stuk gegaan waar het er echt hard aan toe ging! Super vet en weer wat een tering herrie!
Zondag wakker geworden ff wat anders gedaan dat de 24 heur, ff het stadje ingeweest. Daarna met Cor en jannie naar dezelfde plek gegaan als de avond ervoor! Weer een tering herrie! Uiteindelijk was het 3 uur en dus de finish! Maar toen moesten Thommy en Corry nog terug naar hun tent! Nou vergeet het maar wat een K*T zooi! Je mocht alleen nog maar Le Mans uit en niet meer in! Heb de nodige George Michael´s uitgescholden want was echt pissig… ga niet in de rij staan om van mn tent af te rijden… maja het was niet anders, uiteindelijk toch voor mekaar gekregen om de andere kant op te mogen

kwam alleen wel een rare agent tegen… deze stand dezelfde bewegingen te maken als de jongens de avond ervoor ook deden, snel draaien met hun arm… dat betekend dus Burnnen… nou dat werd dus niet echt opprijs gesteld…

tent inpakken en weer vlammen naar Holland… dit ging echt met rap tempo… heb weer net als de heen weg +- 200 km/h gereden
eindelijk terug in Hagestein was ook echt mn Bezine helemaal op… de auto hikte het pad op :S
klein verslagje van mijn Le Mans 08 ervaring!!
Volgend jaar zeker weer!! En dan hoop ik met meer DF en ook op 1 camping, de camping van Kees en Geert, SUPER camping wat ik gezien heb
Le Mans 2009:
1.Thommy – Patty
2. Cor – Jannie
3. Kees – Geert
4. Hans - Mathieu & Co
5.
6.
foto's/video's volgen!