http://videos.streetfire.net/video/Midl ... 166149.htm
TIP, laat 'm helemaal laden om de film goed te zien...veel 'special effects'
Enjoy breakhorsepowers

p.s. zeurpiet(en); jij mag ook je verhaal kwijt 8)
correctie dat was bij ca. 220 km/hMartijn Koevoets schreef:Sorry, maar dat vond ik toch wel redelijk aso op de snelweg, bij 130 half uit het raam hangen, inhalen over de vluchtstrook, etc.
Mijn RNS-E begint al drie kilometer vantevoren te waarschuwen voor de afrit en er is ook altijd volgende afrit.turboo schreef:én vluchtstrook moest wel want ik was navigator en we moesten binnenMartijn Koevoets schreef:Sorry, maar dat vond ik toch wel redelijk aso op de snelweg, bij 130 half uit het raam hangen, inhalen over de vluchtstrook, etc.
500m de afslag hebben...
+1allen schreef:Imho doet de video het niet anders overkomen dan dat het is. Voor mij persoonlijk aardig asociaal. Niet alleen het stukje vluchtstrook. Maar voor andere mensen ben ik ook alweer een aso. Ieder heeft zo z'n eigen grenzen. Filmpje laat overigens goed zien waarom ik zelf liever niet met een grote groep 'onbekenden' op stap wil. Je weet niet hoe de anderen rijden en bij deze groep had ik absoluut bij de eerste afslag vriendelijk afscheid genomen.
Wie wilt nou een saaie video zien? Zelfs gumballers doen dat nietMartijn Koevoets schreef:Ok, dan is het de montage van de video die een andere suggestie wekt.
Mee eens, echter als echte chauffeur weet je dat dit continu onmogelijk is (300 kilometer) en weet je ook dat dit highlights zijn 8). Al met al, het viel reuze mee....Denk niet dat we niets geven om onze wagentjes...allen schreef:Imho doet de video het niet anders overkomen dan dat het is. Voor mij persoonlijk aardig asociaal. Niet alleen het stukje vluchtstrook. Maar voor andere mensen ben ik ook alweer een aso. Ieder heeft zo z'n eigen grenzen. Filmpje laat overigens goed zien waarom ik zelf liever niet met een grote groep 'onbekenden' op stap wil. Je weet niet hoe de anderen rijden en bij deze groep had ik absoluut bij de eerste afslag vriendelijk afscheid genomen.
Jaja, S3 8P met kuurtje 8). Maarja 100% ga ik niet rijden, dat wil zeggen vliegen over stone´s en continu op ´t randje etc etc. Dat moet met een circuit ´raggertje´ 8)atomchris schreef:vluchtstrook: -1000
raam hangers: -1000
Snoop hond: +100
Burnout's : -500
Filmpje op circuit: +2401
--------
+1 8) (nu maar hopen dat ik goed heb gerekend)
Ding gaat aardig zeg op the track....... 8) heerlijk autootje(das de S3 toch?)
Maar dat gedoe op de snelweg gaat me allemaal te ver.....beetje VmBeau.....verder wel cool ge-edit.... 8)
Ja want wij zijn de enige die in heeeeel duitsland op de autobahn rijden met snelle wagens...frankv schreef:ik heb het 2m15s volgehouden
-1, niet mijn ding en onverantwoordelijk tov andere weggebruikers
ga vooral zo door als je wilt dat duitsland zijn snelheidslimieten afschaft en ze de ring sluiten voor touristenfahrten
frank
abba natürlich echter: a d r e n a l i n e enzostefan740 schreef:Je weet dat ze van die camera mounts van bv chasecam hebben zodat je niet uit je raam hoeft te hangen he?
Verder gaat het allemaal maar net of net niet door de beugel![]()
Wel lekkere kwaliteit en dikke wagens :!:
Hielke schreef:Bij het stukje film op De Ring kwam ik weer helemaal tot rust
hugo schreef:cameraman met een deathwish ?
Jammer van de reacties hier. De meesten zijn er blijkbaar bij geweest en kunnen de situatie beoordelen. Knap wat dat betreft ook dat je mijn burnout actie kan beoordelen. Was niks aan het handje en volledig onder controle. Snelheid was ook minimaal.allen schreef:Het gaat me echt niet om de auto's hoor. Rag dat gerust af mocht je dat willen. Dat zijn maar gebruiksvoorwerpen. Had het puur om het gedrag. Burnouts in de file, een idiote raceactie van de 1 serie waar alles en iedereen zo ongeveer stilstaat en het uit de auto hangen. Voor mij persoonlijk een reden om direct af te haken. Al was het maar omdat ik geen trek heb straks iemand z'n ouders te moeten uitleggen dat ik er overheen stuiterde toen hij met 160 km/u voor me uit het raam van een auto viel. :idea:
LOLRuben schreef:Jammer van de reacties hier. De meesten zijn er blijkbaar bij geweest en kunnen de situatie beoordelen. Knap wat dat betreft ook dat je mijn burnout actie kan beoordelen. Was niks aan het handje en volledig onder controle. Snelheid was ook minimaal.allen schreef:Het gaat me echt niet om de auto's hoor. Rag dat gerust af mocht je dat willen. Dat zijn maar gebruiksvoorwerpen. Had het puur om het gedrag. Burnouts in de file, een idiote raceactie van de 1 serie waar alles en iedereen zo ongeveer stilstaat en het uit de auto hangen. Voor mij persoonlijk een reden om direct af te haken. Al was het maar omdat ik geen trek heb straks iemand z'n ouders te moeten uitleggen dat ik er overheen stuiterde toen hij met 160 km/u voor me uit het raam van een auto viel. :idea:
Ik zou een ieder die hier zo reageert toch willen vragen eens kritisch naar zijn eigen beoordelingen te kijken. In mijn ogen worden vergelijkbare besproken situaties hier op het forum niet als asociaal bestempeld.
Sorry hoor Ruben, maar dit is bij voorbaat al het meest kansloze filmpje van D-F'ers in 2008. Met Allen volledig eens...hier had ik het nog geen 5 minuten volgehouden, maar jullie waarschijnlijk ook niet met mij, ben liever zo'n 49 km/u rijder...Ruben schreef:Jammer van de reacties hier. De meesten zijn er blijkbaar bij geweest en kunnen de situatie beoordelen. Knap wat dat betreft ook dat je mijn burnout actie kan beoordelen. Was niks aan het handje en volledig onder controle. Snelheid was ook minimaal.allen schreef:Het gaat me echt niet om de auto's hoor. Rag dat gerust af mocht je dat willen. Dat zijn maar gebruiksvoorwerpen. Had het puur om het gedrag. Burnouts in de file, een idiote raceactie van de 1 serie waar alles en iedereen zo ongeveer stilstaat en het uit de auto hangen. Voor mij persoonlijk een reden om direct af te haken. Al was het maar omdat ik geen trek heb straks iemand z'n ouders te moeten uitleggen dat ik er overheen stuiterde toen hij met 160 km/u voor me uit het raam van een auto viel. :idea:
Ik zou een ieder die hier zo reageert toch willen vragen eens kritisch naar zijn eigen beoordelingen te kijken. In mijn ogen worden vergelijkbare besproken situaties hier op het forum niet als asociaal bestempeld.