De nieuwe Avensis *(vooral de Wagon)
=

Enrom dikke bak! meer vertel ik niet maar dit echt een mega dikke auto om te zien een A4 Avant ernaast en je denkt wat een lullig autootjs...
Dennis is dit te veel?
Eeeh de huidige Avensis was juist enorm bijzonder toen ie uitkwam hoor? En bovendien kon ie zich juist prima meten met de Duitsers, zeker wat betreft build quality.Dennis Schroyen schreef:Wat ik vooral erg sterk vind, is de vooruitgang tov de vorige die toch erg veroudert aandeed. De nieuwe avensis gaat een segment omhoog, en wilt zich nu meten met de duitse gevestigde waarden zoals audi a4, bmw 3-serie en merc c.
Sorry jongens maar dat is gewoon niet zo. Misschien werd dat door marketing aangegeven, maar irl is het een heel ander verhaal. Finishing van een huidig model avensis tov Audi, Merc, BMW en zelfs VW is een groot verschil. Heel groot zelfs, even naar de dakbekleding + fitting kijken en je weet genoeg...Macboy schreef:Dat zei ik dus 2 posts daarvoorMari Oh Oh! schreef:Die oude nieuwe Avensis werd door Toyota toch ook al gelijkgesteld aan de A4, 3 en C(zelfs in hun reclame)?
Dat is de '08 Accord met een GS kofferbak en achterlichten?VLA schreef:Volgens autoweek :
De nieuwe Avensis krijgt krachtiger motoren, die juist een lagere CO2-uitstoot hebben.
[..]Op dieselgebied zijn er een 2,0-liter met 126 of 150 pk en een 2,2-liter viercilinder met 177 pk.
En de MZ6 lijkt weer erg veel op de Lexus IS. Uiteindelijk kom je dus toch bij Toyota uitArthur schreef:Zit veel Mazda6 in toch.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten