BBQ op Time Attack
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
BBQ op Time Attack
Je mening telt!
Het is als volgt:
Vanuit de organisatie krijg ik geen toestemming om te gaan BBQen met zijn allen, maar Luco geeft aan dat na 19:00uur dit wel gewoon mogelijk is. Sommige rijders kunnen en willen hun spullen niet onbeheerd achterlaten en zullen dus niet mee kunnen wokken.
Nu de vraag:
Wie is er voor om te gaan BBQ'en en wie wil er graag gaan wokken.
Het is als volgt:
Vanuit de organisatie krijg ik geen toestemming om te gaan BBQen met zijn allen, maar Luco geeft aan dat na 19:00uur dit wel gewoon mogelijk is. Sommige rijders kunnen en willen hun spullen niet onbeheerd achterlaten en zullen dus niet mee kunnen wokken.
Nu de vraag:
Wie is er voor om te gaan BBQ'en en wie wil er graag gaan wokken.
- GTRene
spul meenemen is voor mij ook niet wat 2 uur in de auto enz enz, en na 19u...en wie weet toch de kans dat ze je weg jagen...
Denk dat dan wokken same old place, of eventueel wat ook iemand voorstelde een leuk restaurantje in Zandvoort opzoeken? maar wokken vind ik wel makkelijk, misschien niet nieuw maar wel lekker
tuurlijk voor de mensen die veel spul meehebben zal BBQ beter zijn, dus 2 groepen? zal het wel worden...
Denk dat dan wokken same old place, of eventueel wat ook iemand voorstelde een leuk restaurantje in Zandvoort opzoeken? maar wokken vind ik wel makkelijk, misschien niet nieuw maar wel lekker

tuurlijk voor de mensen die veel spul meehebben zal BBQ beter zijn, dus 2 groepen? zal het wel worden...
- Elmar
Sorry Elmar, dat gaat Jolanda niet trekken, die red zulke dagen precies aan, maar niet als er daarna nog afgebroken enzo moet worden.Elmar schreef:Wokken. OK is misschien niet meer zo orgineel, maar wel het makkelijkste.
En Luco, als jij zorgt dat je na het rijden alles gelijkt in en oplaadt, kan je gewoon mee. Er is daar meer dan genoeg pakeerplaats, ook voor een camper aanhanger combintie.
Daarom gaan wij altijd een dag eerder en een dag later weer terug.