http://www.youtube.com/watch?v=D18a0O3m ... re=related
maar dat doen ze zo ook al en in speelfilms zie je dat ook wel eens gebeuren dus bij deze onder controle van pa is nog netjes 8) no problem, just funRico v Velzen schreef:Ja leuk.. totdat ze dit samen met een vriendje of vriendinnetje doen... zonder papa in de buurt :twisted: nog leuker met het deurtje dicht, gezellig in het donkerHij gaf toch het goede voorbeeld ? :!:
GTRene schreef:maar dat doen ze zo ook al en in speelfilms zie je dat ook wel eens gebeuren dus bij deze onder controle van pa is nog netjes 8) no problem, just funRico v Velzen schreef:Ja leuk.. totdat ze dit samen met een vriendje of vriendinnetje doen... zonder papa in de buurt :twisted: nog leuker met het deurtje dicht, gezellig in het donkerHij gaf toch het goede voorbeeld ? :!:
![]()
Jij maakt er een verhaal van wat inderdaad kan...das ook sleutels van je M3 lenen door een kind die ziet hoe jij rijd en dan nadoen...das ook gevaarlijk
maar snap wel wat je bedoelt
Rene ik huur jou toch gewoon in, the one and only au pair, 100 euro voor een dag oppassen, dan pas in ondertussen wel op the one and onlyGTRene schreef:, jij zal het er ook zeker erg druk mee krijgen, 1 kind kun je al de handen aan vol hebben, jij hebt er al twee...en dan komt er nog 1, Rico can you handle it?of loop je straks gillend het huis uit, immers lekker ff gedachten op een andere boeg gooien lukt dan niet meer met de familie bus op de parkingplace
![]()
Bjorn Alenis schreef:Ik vind er ook niet zoveel aan. In de speeltuin kan je ook ongekend hard van een rad of een draaiton vliegen (geen idee of dat eigenlijk nog bestaat)...
Over tien jaar stoppen ze kinderen in een glazen kooi tot ze 18 zijn.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2245 ... ger__.html" onclick="window.open(this.href);return false;di 21 okt 2008, 11:17 Familie stopt peuter in droger
Familie stopt baby met opzet in droger
22 dagen geleden Nieuws Nieuws
Wat is Twingly? ROTORUA - In de rechtszaak tegen de vijf familieleden die vorig jaar de 3-jarige Nieuw-Zeelandse Nia Glassie met opzet in een droger stopten en haar daarna doodschopten, zijn gisteren gruwelijke details bekend geworden.
Volgens aanklager Fletcher Pilditch is Nia tot twee keer toe aan een waslijn opgehangen en over een lange periode mishandeld, mogelijk maanden. Hij beweert dat Nia tijdens een van deze mishandelingen in een droger werd gestopt. De machine werd aangezet terwijl iedereen lachend toekeek. Op 20 Juli 2007 werd de peuter tegen haar hoofd geschopt, wat een einde maakte aan haar leven, meldt News.com.au.
De verdachten werden destijds opgepakt en verschenen het begin van deze week voor de rechter in Rotorua (NZl). Het gaat om Nia's 35-jarige moeder Lisa Kuka, haar toenmalige 19-jarige partner Wiremu Curtis, Wiremu's 22-jarige broer, zijn partner en Lisa's 20-jarige neefje. De laatste bekende eerder schoenen naar de peuter te hebben gegooid.
De verdachten werden aangeklaagd voor mishandeling, moord en geweldpleging. Allen behalve de gebroeders Curtis hebben inmiddels schuld bekend. De broers beweren, "niets te maken te hebben met deze brutale moord."
Het gerechtelijk onderzoek gaat door.
Dat meisje in het youtube filmpje lijkt me anders niet mishandeld te worden RicoRico schreef:http://www.telegraaf.nl/buitenland/2245 ... ger__.html" onclick="window.open(this.href);return false;di 21 okt 2008, 11:17 Familie stopt peuter in droger
Familie stopt baby met opzet in droger
22 dagen geleden Nieuws Nieuws
Wat is Twingly? ROTORUA - In de rechtszaak tegen de vijf familieleden die vorig jaar de 3-jarige Nieuw-Zeelandse Nia Glassie met opzet in een droger stopten en haar daarna doodschopten, zijn gisteren gruwelijke details bekend geworden.
Volgens aanklager Fletcher Pilditch is Nia tot twee keer toe aan een waslijn opgehangen en over een lange periode mishandeld, mogelijk maanden. Hij beweert dat Nia tijdens een van deze mishandelingen in een droger werd gestopt. De machine werd aangezet terwijl iedereen lachend toekeek. Op 20 Juli 2007 werd de peuter tegen haar hoofd geschopt, wat een einde maakte aan haar leven, meldt News.com.au.
De verdachten werden destijds opgepakt en verschenen het begin van deze week voor de rechter in Rotorua (NZl). Het gaat om Nia's 35-jarige moeder Lisa Kuka, haar toenmalige 19-jarige partner Wiremu Curtis, Wiremu's 22-jarige broer, zijn partner en Lisa's 20-jarige neefje. De laatste bekende eerder schoenen naar de peuter te hebben gegooid.
De verdachten werden aangeklaagd voor mishandeling, moord en geweldpleging. Allen behalve de gebroeders Curtis hebben inmiddels schuld bekend. De broers beweren, "niets te maken te hebben met deze brutale moord."
Het gerechtelijk onderzoek gaat door.
+1Wouter81 schreef:Kan daar zo slecht tegen, zeker nu ik zelf een kind heb begrijp ik werkelijk niet hoe je een kind zoiets aan kunt doen, zoals in de droger stoppen ed.
Vind ik zo ongeveer de ergste misdaden, mishandeling en rommelen met kinderen. Gewoon afschieten dat volk.
Las van de week van die pedofiele klootzak die zo'n kleuter van 5 heeft misbruikt in dat museum. Zal godverdomme je kind zijn dat door zo'n viezerik wordt misbruikt. Ik zou serieus niet voor mezelf instaan, zou helemaal gek worden denk ik.