Leuk topic, 'we' zijn de laatsten der Mohikanen in dit anti-auto land en je merkt dat Spee en zijn kornuiten ons langzaam ook in de greep beginnen te krijgen. Als ik een sportief stuk heb gereden, dan heb ik daar enerzijds heel veel plezier aan beleefd maar anderzijds toch altijd een tikje een zenuwachtig gevoel als 'stel je voor dat er ergens een flitser stond', dan ben ik ook weer flink aan de beurt.

Nu valt het over het algemeen reuze mee met de boetes (kreeg er toevallig gister nog wel 1 van maar liefst 5 km te hard) maar toch.
Op mijn favoriete woon-werk route (in de middle of fucking nowhere) kregen we laatst ook al klachten van een Mazda 323 rijdende grijze ambtenaar die klachten had over de snelheid waarmee we op landweggetjes reden. Ter info: niemand maar dan ook niemand heeft daar enige last of hinder van. Zelfde idee als Michel, waarbij notabene een familielid (vader) wordt aangesproken op z'n rijgedrag.
Toen ik jaren terug m'n rijbewijs een tijdje kwijt was wegens een snelheidsovertreding met m'n motor werd ik daarna in het dorp waar ik woonde zelfs bedreigd door iemand. "Als ik ooit zo hard door het dorp zou rijden, dan zou hij me komen opzoeken".
Kortom, het anti-auto offensief van de overheid en KooSSpee begint zijn vruchten af te werpen. Geïndoctrineerd door programma's als Wegmisbruikers heeft SSpee er steeds meer medestanders en hulptroepen bij onder gewone bevolking.
Nee, het wordt er niet makkelijker op als auto- en motorliefhebber en we zijn wat dat betreft in Nederland van een uitstervende soort. Als ik op dit forum al kijk hoeveel mensen een hybride gebakje bestellen...
Toch weiger ik vooralsnog op te geven en neem na de huidige auto waarschijnlijk iets met minimaal 200 PK (Golf V GTI bijvoorbeeld). Goed op blijven letten en gassssssss.

Tot ik eens goed gepakt wordt en voor moet komen, dan roep ik waarschijnlijk ook dat dat snelle ding beter de deur uit kan.

Maar het bloed kruipt... de acceleratie- en snelheidskick heb je regelmatig toch nodig, het is net drugs. Daarom denk ik dat iedereen in dit topic die z'n snelle auto wegdoet daar na verloop van tijd toch een gemis in zal zien en dat niet vol gaat houden.
Verder zit ik er sterk aan te denken om binnenkort een autootje erbij te kopen voor m'n vriendin, een Peugeot 106 Rallye. 100 PK op een wagengewicht van 3x niks, dat is ook dikke fun terwijl de topsnelheden zeker niet heel hoog liggen maar je kunt er wel super mee sturen. Dat lijkt me ook echt leuk.