Ik ben Renzo en woon samen met Ilja in het mooie Alkmaar.
Ik ben werkzaam bij een Off-Shore bedrijf.
Ik heb sinds een een klein jaartje nu een Zwarte MY98 GTT.
De vrouw rijd er doordeweeks mee en ik in het weekend :twisted:
Verder ben ik ook lid van de SCN en ook regelmatig daar op het forum te vinden.
De auto bevalt zeer goed moet ik zeggen
hieronder volgen een paar foto's
Grtzz Renzo
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-DI4O47UR.jpg[/img]
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-D8WCYRYO.jpg[/img]
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-3SNDNLJF.jpg[/img]
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-O8H7VUGV.jpg[/img]
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-UNBE73CI.jpg[/img]
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-KP3RBL7X.jpg[/img]
*update 11 juli 2007 *
Nieuwe autoradio
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-RFDNZOOJ.jpg[/img]
************************************************************
*update* sept 2007
Vanmiddag kreeg ik een belletje De D2 set is gearriveerd.

Dus met een bloedvaart uit mn werk vandaan naar GeBa tuning in Schagen.
Man man, want een mooie set, alles dr bij pennetjes om de hardheid in te stellen enz enz enz
zelfs een sticker setje.
Hieronder vast een paar fotootjes.
Binnenkort even een zaterdagje prikken om ze eronder te zetten.
Renzo
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-8JKESN7Z.jpg[/img]
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-HGEOGQNM.jpg[/img]
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-QBE3NXBC.jpg[/img]
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-NEN4G4OV.jpg[/img]
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-7EEEH37T.jpg[/img]
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-LB6JXX8U.jpg[/img]
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-I3PVF4Z3.jpg[/img]
***************************************************
*update* okt 2007
Zo, eindelijk thuis en tijd.
afgelopen zaterdag hebben Marcel en ik onze nieuwe onderstellen gemonteerd bij Geba Tuning in Schagen.
Gerben en Frankey kwamen nog nog aan gewaaid dus een gezellige Minimini-meet

Eerst een bakkie koffie en daarna aan de gang.
Aan het einde van de dag waren er 2 subs verlaagd en na de nodige proefritjes en Driftsessie van Gerrit(geba) en marcel in de GL(kan best hard dwars he fopmans :twisted: zo'n GL, gingen we weer voldaan naar huis.
Rest mij nog te zeggen, Gerben bedankt voor je handige handjes, Frankey, gezellig dat je dr was, Fopmans je hebt goed je best gedaan op de GL en Gerrit bedankt voor de goede service en hulp die dag!!
Hieronder de fotootjes.
De BC en D2 set, tussen beide poten zat 1,4 kilo verschil dat de D2 set lichter was

Ten opzichte van de orginele poot en de D2 was ong een 4,2 kilo
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-WSKKNAFG.jpg[/img]
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-AUCMNNPA.jpg[/img]
Hier zien we Marcel zijn sub op de brug staan.
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-LRV6FMOP.jpg[/img]
Marcel in actie
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-YQAN8BTF.jpg[/img]
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-IZQGKQGW.jpg[/img]
Toen was het de beurt aan mijn auto, jezus wat zat die meuk vast zeg achter, maar goed alles is los gekomen en vervangen.
De achterdempers kon je zo met de hand in elkaar drukken, dus die waren echt helemaal af.
Gerben heeft onder tussen een lekage aan een van de solenoid slangetjes verholpen, wij dachten dat het misschien daardoor kwam dat ik maar 0,7 bar turbo druk had.
Maar dat was helaas later die avond niet het geval dus maar verder zoeken.
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-OU8IBHO4.jpg[/img]
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-6EMM3LNL.jpg[/img]
Pootjes gemonteerd
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-4F4YVWYT.jpg[/img]
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-XN3JI66N.jpg[/img]
Gerrit heeft de laatste dingetjes ge fine tuned nu is het tijd om uit te lijnen.
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-I6AIZXUN.jpg[/img]
Een tevreden Gerrit na montage van de sets.
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-XK6YBKZF.jpg[/img]
en zoals hij er nu bijstaat,
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-MWYFTWIX.jpg[/img]
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-78QICF6D.jpg[/img]
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-QQDUNQHS.jpg[/img]
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-RINFYYBY.jpg[/img]
Nog even een kiekje zoals het was
[img:500:375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-DI4O47UR.jpg[/img]
Al met al een hele leuke dag, nu nog even de juiste settings vinden deze week en dan uitlijnen.
**************************************************
*update* Mei 2008
Nou een verslagje dan maar.
Op 30 maart is de Impreza ermee gestopt op de A7 bij Wieringerwaard.
En thuis gebarcht door de ANWB.
Na telefonish contact met Gerrit Stoel en Yuri toch wel tot de troosteloze conclusie gekomend at mn blok dikke drijfsstang schade heeft.
Affijn nwe motor besteld bij NMB motoren zijn we begonnen met uitbouwen.
Wat we toen tegen kwamen jongens, vreten de honden werkelijk geen brood van.
De motorsteunen onderop het blok kon ik zo met de hand de moeren eraf draaien, er mistte een moer op de uppipe(turbo zat met 2 boutjes vast).
De downpipe zat zo allejezus vast dat het schroefdraad van de bouten uit elkaar was gerekt, ik moet met een sleutel en een stuk gaspijp in de weer om ze los te krijgen.
De bouten van de bak zaten handvast/los en er mistte er zelfs 2

Toen kwam het spul allemaal redelijk los, opzich valt het erg mee om een blok zelf uit te bouwen, de gaffel is ff een trucje die door Naughty even goed is toegelicht(daarvoor dank Daaf)
Toen het blok er uit was kwamen we nog meer schokkende dingen tegen , zoals en rondom doorgescheurd vliegwiel waar je met je nagel in de scheuren bleef hangen

Ik snap gewoon niet hoe iemand zo een blok in elkaar durft te zetten en hem dan ook nog eens met een pak bonnen kan verkopen als zijnde goed gereviseerd.
Ik ben dr echt ziek van, en was vanavond in staat om het bijltje erbij neer te leggen.
Heb met mn kwaaie kop nog maar even tegen Yuri zitten razen aan de telefoon(bedankt voor je geduld Johran).
M@rcel, Coen, Martijn en andere, tot zover harstikke bedankt voor jullie hulp, lol en koffie geneuzel.
Hier onder wat foto's.
[img:500:374]http://www.mijnalbum.nl/Foto-D37QQFHQ.jpg[/img]
[img:500:374]http://www.mijnalbum.nl/Foto-ACRJ3PUC.jpg[/img]
[img:500:374]http://www.mijnalbum.nl/Foto-PV8IOY4Z.jpg[/img]
[img:500:374]http://www.mijnalbum.nl/Foto-DWYXES6J.jpg[/img]
[img:500:374]http://www.mijnalbum.nl/Foto-QKVKPTZK.jpg[/img]
[img:500:374]http://www.mijnalbum.nl/Foto-R3U7HTA3.jpg[/img]
[img:500:374]http://www.mijnalbum.nl/Foto-W3O6N3DZ.jpg[/img]
[img:500:374]http://www.mijnalbum.nl/Foto-HZPOCVKA.jpg[/img]
[img:500:374]http://www.mijnalbum.nl/Foto-7JCSPRQJ.jpg[/img]
[img:500:374]http://www.mijnalbum.nl/Foto-VMBZGMM6.jpg[/img]
[img:500:374]http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZTNJ8GL3.jpg[/img]
[img:500:374]http://www.mijnalbum.nl/Foto-GNKYLOAS.jpg[/img]
*************************************************************************************************
26 april 2008
Vandaag het blok opgehaald, met Eric een plek afgesproken waar we elkaar ontmoette vandaag.
Blok over gesjouwd en een tijdje ouwenelen , en weer op huis aan.
Bij deze de kiekjes.
[img]http:500:374]http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z3OHDHCL.jpg[/img]
[img:500:374]http://www.mijnalbum.nl/Foto-YFI37JBL.jpg[/img]
[img:500:374]http://www.mijnalbum.nl/Foto-KXLIEI4T.jpg[/img]
[img:500:374]http://www.mijnalbum.nl/Foto-IBHTPJHJ.jpg[/img]
[img:500:374]http://www.mijnalbum.nl/Foto-4XOHE86B.jpg[/img]
**************************************************************************************************
11 mei 2008
Na mijn kleine vakantie in Zuid Frankrijk :
Zo nou ff stukkie dan, fotos komen later ff.
Eerst een paar keer met David gebeld omtrend bougies, maar das allemaal voor elkaar.
Toen de koppeling opbouwen, waar zijn die kut boutjes??????
Zoeken, en nog eens zoeken, bleek iemand ze tijdens mijn vakantie ze weg gelegd te hebben, maar toch gevonden

Toen het zover was alles vol gegooid met water en olie.
Alles zat erop en eraan, dus starten, twee keer rond en lopen.
Man man wat liep hij mooi, de motor lekker ff laten lopen tot de fan een keer aansloeg.
Toen de boel opruimen zodatd e impreza naar buiten kon.
We hebben tijdens het proefrijden wel gemerkt dat de FMIC slangen goed vast moeten, want je blaft ze er zo af

Maar goeie goden, Met en VF23 turbo, STI blok en een GTT ecu, wat gaat dat af zeg

Ik vond hem al niet sloom maar dit gaat echt vies van zn plek|(in mijn ogen

Eerst even de nauertogt een paar keer op en neer(ja Marcel dat was ik idd 8) )
Maar ben niet verder geweest als 5000 rpm, laat eerst alles maar lekker los komen.
Keep u informed
****************************************************************************************************
31 mei 2008
Zo na een heftige 2 weken, het blok zit erin, en het rijd als een duivel :twisted:
kleine olielekkage aan een keering voor op het blok, maar door NMB keurig opgelost.
We zijn nu een 700 km onderweg in anderhalve week(inloop kilometers) en loopt echt super,
Rij nu nog op wategate druk(1 bar) en datz al straks een 1,4 1,5 bar worden.
Inbouwen van de motor ging soepeltjes op een paar kleine dingetjes na, maar dat hou je toch.
Nu eerst ff inrijden en met wisselende toerentallen rijden zodat hij mooi all-round inloopt, Maar mijn god was is dat STI blok explosief zeg

Dan na mijn zomer vakanties de gadgets inbouwen, op de plank liggen DFI meter set, A-stijl meterhouder, Apexí AVC-R(digitale boost controller), 3"uitlaat systeem met Racekat(is onderweg als het goed is), en last but not least een stand alone motor management, een Adaptronic.
Voor mn vakantie komt er nog eeen ander interieur in, namelijk die van een japanse STI RA.
Zal binnenkort even wat fotos uppen van het spul.
Klein filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=HQZQaeoTjPQ
Voor zover mijn voorstel ronde

Renzo