Zie het meer als zinloze "agressie" in het verkeer.
Mensen worden veel te snel boos, kwaad, of hebben geen begrip.
Toevallig gister nog hard gelachen hierom:
Ik rij in een smal straatje in een woonwijk, waar net geen 2 auto's langs elkaar kunnen rijden.
Iemand vond het leuk om in dit straatje eens uitgebreid een caravan aan te gaan koppelen, waardoor dus alles verspert was...
Probleem was alleen, dit deed hij vlak na een knikje, waardoor je het net niet kon zien dat deze blokade eraan zat te komen.
Ik kom daar dus aan en vraag vriendelijk of het nog lang duurde en of ik eventueel kon helpen. Hulp was niet nodig en hij begon net, dus zou nog 3 minuten duren ofzo...??? Gelukkig is er een "om weggetje" zodat ik toch 2 minuten eerder thuis kon zijn, dus ik in zijn achteruit dat smalle straatje uit.
Komt er net zo'n blondine aan in een VW Golf met zo'n foute grote zonnebril. Ze begint te schelden (duidelijk waarneembaar) dat ik achteruit kom zetten. Wat doet ze: Blokkeert ze me expres
Dus ik lachen (tsja, sorry) maar met pijn en moeite besloot ze toch maar aan de kant te gaan en mij er langs te laten.
Goed, ik rij dus me omweg en zie haar dat straatje inrijden, om vervolgens ook de achteruit te kiezen
Ik kom dus thuis en parkeer me auto stap uit, en jawel, daar kwam de blondine aanrijden. Wat doet ze, ramt ze op de toeter en steekt de middelvinger naar me op
Heerlijk toch dit soort dingen
Energy schreef:Wat ik altijd zo leuk vind, is als je even wat harder optrekt in zn 1 of 2 en je rijdt 50/60 dat mensen dan gaan gebaren dat je rustig aan moet doen. Komt door het geluidje, zielige mensen.
Heel herkenbaar