Verzekering Mitsubishi Evo 6
-
Verzekering Mitsubishi Evo 6
Hallo,
Wie heeft er een tip voor een verzekeringsmaatschappij die een Evo 6 wil verzekeren?
Ik krijg nu nogal vaak: 'Een wat voor Lancer? Met hoeveel pk? Nee, die heb ik niet in het systeem staan' te horen..
Alvast bedankt!
Adwo
Wie heeft er een tip voor een verzekeringsmaatschappij die een Evo 6 wil verzekeren?
Ik krijg nu nogal vaak: 'Een wat voor Lancer? Met hoeveel pk? Nee, die heb ik niet in het systeem staan' te horen..
Alvast bedankt!
Adwo
- markk
Mijn EVO is gewoon bij CB verzekerd. Hebben nooit moeilijk gedaan over het "type" auto's dat ik heb...
Kun je hem niet via je werk verzekeren ?
PS: Vraag eens of het aan de auto of aan jouw ligt
Mark.
Kun je hem niet via je werk verzekeren ?
PS: Vraag eens of het aan de auto of aan jouw ligt

Mark.
Laatst gewijzigd door markk op 17 mei 2008, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
lol, ik krijg wel eens aanbiedingen, typ ik m'n kenteken in...wagen onbekend geen info enz enz enzStefan R schreef:@Mark, t/m EVO VI is nooit officieel geleverd in NL. Dus even simpel het kenteken intikken bij die verzekerings maatschapijen is er niet bij

grrrr en ben geen beller maar wil wel vergelijken, met aparte wagens erg moeilijk, veelal alleen geschikt voor meer "gangbare" modellen helaas.
- TOM EVO VI
-
- markk
- Erik K.
Mijn auto is een paar jaar geleden pas op Nederlands kenteken gezet, geïmporteerd dus. Als ik het kenteken invoer bij mijn verzekeringsmaatschappij verschijnt juiste type auto+vermogen erbij.Stefan R schreef:@Mark, t/m EVO VI is nooit officieel geleverd in NL. Dus even simpel het kenteken intikken bij die verzekerings maatschapijen is er niet bij
Hoe zit dat dan? Het type auto is destijds natuurlijk wel gewoon in Nederland geleverd.
-
Er is geen CVO voor de EU voor een Evo 6. Dus alle gegevens zijn 'officieel' niet bekend. Op mijn kentekenbewijs staat ook alleen maar Lancer als type, verder niets. Een groot aantal gegevens zijn ook domweg niet ingevuld..ErikKramer schreef:Mijn auto is een paar jaar geleden pas op Nederlands kenteken gezet, geïmporteerd dus. Als ik het kenteken invoer bij mijn verzekeringsmaatschappij verschijnt juiste type auto+vermogen erbij.Stefan R schreef:@Mark, t/m EVO VI is nooit officieel geleverd in NL. Dus even simpel het kenteken intikken bij die verzekerings maatschapijen is er niet bij
Hoe zit dat dan? Het type auto is destijds natuurlijk wel gewoon in Nederland geleverd.
Groet,
Adwo