Mensen voor laten gaan?
- Knot
Mensen voor laten gaan?
Vanmiddag was het druk rond Gouda, echt een drama, heb lopen schelden en tieren maar een aantal dingen vielen me op.
Ik twijfelde of ik een meid (best een lekker ding) in een suzuki alto voor zou laten, deed het uiteindelijk na een seconde twijfel niet... als ze een polo met sportvelgjes had gereden denk ik dat ik haar wel voor had laten gaan. Op de snelweg liet ik dan een Sonata wel ertussen en een ML niet...
Zit hier bij anderen logica in?
Ik twijfelde of ik een meid (best een lekker ding) in een suzuki alto voor zou laten, deed het uiteindelijk na een seconde twijfel niet... als ze een polo met sportvelgjes had gereden denk ik dat ik haar wel voor had laten gaan. Op de snelweg liet ik dan een Sonata wel ertussen en een ML niet...
Zit hier bij anderen logica in?
- Dennis Cavallino
- Panda de Beer
- Knot
-
[img:15:15]http://www.bottemanne.net/images/smiley ... smiley.gif[/img]Toledo man schreef:BMW rijders laat ik nooit voor en snij ik altijd af....
Gewoon agressie met agressie bestrijden zeg ik maar :twisted:
- Stéphane
Ik laat mensen niet voor en ik snijd mensen niet af. Ik geef mensen ruimte waar dat kan en andersom ook niet als dat niet kan. Best simpel eigenlijk.
Algeheel gesteld ben ik het inmiddels weer helemaal zat met het randstedelijke verkeer, maar dat terzijde. Gvd midden op de dag file, zowel gisteren als vandaag. Ben beide dagen wat eerder naar huis gegaan, maar alsnog bijna 2 uur onderweg in beide gevallen
Algeheel gesteld ben ik het inmiddels weer helemaal zat met het randstedelijke verkeer, maar dat terzijde. Gvd midden op de dag file, zowel gisteren als vandaag. Ben beide dagen wat eerder naar huis gegaan, maar alsnog bijna 2 uur onderweg in beide gevallen

- Peter Tunissen
Nou, vertel mij wat, Tilburg - Benthuizen fokking twee en een half uur!!!Stéphane schreef:Algeheel gesteld ben ik het inmiddels weer helemaal zat met het randstedelijke verkeer, maar dat terzijde. Gvd midden op de dag file, zowel gisteren als vandaag. Ben beide dagen wat eerder naar huis gegaan, maar alsnog bijna 2 uur onderweg in beide gevallen
Iets meer dan 100km is dat, niet te geloven, om half vier vertrokken om lekker vroeg weer thuis te zijn en dan om 5 voor 6 daar pas binnen druppelen.

Van downtown