Een leuk tochtje, met leuk spul.....
- DenCha
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 29 apr 2008, 20:43
- Locatie: Den Haag
Een leuk tochtje, met leuk spul.....
Ik ben een kleine 2 maanden geleden eens mee geweest om een
"paar" motorfietsen weg te brengen naar Denemarken. Dat is toch een aardig stukje sturen, ik was er nog nooit geweest, maar dat het ZO ver was, wist ik niet. 10 uur heen, 1,5 uur lossen en 8 uur terug.
Er stonden er 6 in de bus, en 13 op de aanhanger. Een hoop bekijks kan ik je melden....
Hier ff 2 foto's voor het idee........
[img:2816:2112]http://img171.imageshack.us/img171/1518/p1000858gh1.jpg[/img]
[img:2816:2112]http://img171.imageshack.us/img171/4117/p1000859ug3.jpg[/img]
Ik word "de invaller" voor als de vaste chauffeur niet kan of als het meer dan 2 keer per maand is. Best wel geinig vind ik zelf.
"paar" motorfietsen weg te brengen naar Denemarken. Dat is toch een aardig stukje sturen, ik was er nog nooit geweest, maar dat het ZO ver was, wist ik niet. 10 uur heen, 1,5 uur lossen en 8 uur terug.
Er stonden er 6 in de bus, en 13 op de aanhanger. Een hoop bekijks kan ik je melden....
Hier ff 2 foto's voor het idee........
[img:2816:2112]http://img171.imageshack.us/img171/1518/p1000858gh1.jpg[/img]
[img:2816:2112]http://img171.imageshack.us/img171/4117/p1000859ug3.jpg[/img]
Ik word "de invaller" voor als de vaste chauffeur niet kan of als het meer dan 2 keer per maand is. Best wel geinig vind ik zelf.
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
- DenCha
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 29 apr 2008, 20:43
- Locatie: Den Haag
@Joy het is idd export. Ze komen uit Italië, en dan verkoopt hij ze weer door aan handelaren in NL en DK. Is een leuk iets om te doen.
@Steven Dat vragen om problemen valt gelukkig nog wel mee. De 1ste 10 km vanaf de zaak is het meest hobbelig van de hele rit, dus het 1ste tankstation gebruiken we om de spanbanden nog ff aan te sjorren, en ergens bovenin Duitsland nog ff kijken, en voor de rest gaat alles goedkomen. En ik heb op m'n telefoon nog een foto staan dat er 14 op de aanhanger staan. Dus max 20. En als je bedenkt dat er in een trailer (vrachtwagen) 24 gaan........ Het verschil is minimaal.
@Steven Dat vragen om problemen valt gelukkig nog wel mee. De 1ste 10 km vanaf de zaak is het meest hobbelig van de hele rit, dus het 1ste tankstation gebruiken we om de spanbanden nog ff aan te sjorren, en ergens bovenin Duitsland nog ff kijken, en voor de rest gaat alles goedkomen. En ik heb op m'n telefoon nog een foto staan dat er 14 op de aanhanger staan. Dus max 20. En als je bedenkt dat er in een trailer (vrachtwagen) 24 gaan........ Het verschil is minimaal.
- Joy
- Berichten: 10789
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
- DenCha
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 29 apr 2008, 20:43
- Locatie: Den Haag
@ TopFuel => Het is 's avonds rond middernacht weg, dan ben je rond een uur of 10 bij de klanten, dus je rijdt alleen 'snachts, en dan zijn er niet zo heel veel mensen op de weg. En het is alleen stoppen om te tanken, dus stilstaan doe je niet veel. Het is eigenlijk een nacht overslaan. De laatste keer was 23 uur non-stop. (best vermoeiend als je het niet meer gewend bent )
@Jurriaan en Joy => Ik dacht zelf dat de aanhanger een zwaar beestje was, maar ik ben geschrokken. Dat ding weegt rond de 800 kg.
Ik heb wel vaker met autoambulance's gereden, maar dat waren allemaal dingen van rond de 1500 kg. Dit viel me echt mee.
@Jurriaan en Joy => Ik dacht zelf dat de aanhanger een zwaar beestje was, maar ik ben geschrokken. Dat ding weegt rond de 800 kg.
Ik heb wel vaker met autoambulance's gereden, maar dat waren allemaal dingen van rond de 1500 kg. Dit viel me echt mee.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten