27juni + 4 July 1/4 @ Drachten
27juni + 4 July 1/4 @ Drachten
nog 1.5 maand en dan gaat het weer los... van nieuwe M5en, EVOs, Subbies tot VTEC turbootjes met 550 pk.. alles is er en gaat head2head op de 1/4 mile...
Met goed weer zeker 5000 bezoekers.. genoeg te kijken, zeer veel snel spul..en dit jaar zeker een aantal 10 sec autos..
Locatie: Airstrip Drachten, vanaf 16:00 de poorten open.. beetje inrijden + keuring en vanaf 18:00 gaat het los..
Met goed weer zeker 5000 bezoekers.. genoeg te kijken, zeer veel snel spul..en dit jaar zeker een aantal 10 sec autos..
Locatie: Airstrip Drachten, vanaf 16:00 de poorten open.. beetje inrijden + keuring en vanaf 18:00 gaat het los..
-
Actie? Ik wil beeldmateriaal, verdomme!Paul schreef:Haha ze waren even vergeten door wie ze daar uberhaupt zijn... dus het was zo weer klaar,..,Flatline schreef:waarom maak jij hier reclame voor Paul, jij bent toch verbannen daar, of is deze alweer opgeheven? In dat laatste geval een domme actie dus.
Actie was mooi toch

hugo schreef:Actie? Ik wil beeldmateriaal, verdomme!Paul schreef:Haha ze waren even vergeten door wie ze daar uberhaupt zijn... dus het was zo weer klaar,..,Flatline schreef:waarom maak jij hier reclame voor Paul, jij bent toch verbannen daar, of is deze alweer opgeheven? In dat laatste geval een domme actie dus.
Actie was mooi toch
Hugo, ik had de laatste sprint van de avond tegen een Civic, die ging eraan dus.. alle andere rijders stonden bij de finish te wachten op ons laatste ritje..
Kwam over de finish en heb maar even ene paar donuts gedraaid... iedereen gek.. maar ja organisatie was er niet blij.. ze hebben 3 uren langer moeten schoonmaken om mn streepjes.. 8)
-
- MartijnGizmo
- Jelmer850i
- Corvette
Het is toch niet in het weekend van Le Mans
:
:
:
Le Mans is in het weekend van 14 en 15 juni. 8) 8) 8)
Gr.
Cor
Oh ik zie het net bovenaan het topic staan
Maar bij de eerste post wordt over 1,5 maand gesproken, dus ik tel er 6 weken bij van 3 mei = zo'n beetje half juni..............dus vandaar. Sorry.

Le Mans is in het weekend van 14 en 15 juni. 8) 8) 8)
Gr.
Cor
Oh ik zie het net bovenaan het topic staan

Maar bij de eerste post wordt over 1,5 maand gesproken, dus ik tel er 6 weken bij van 3 mei = zo'n beetje half juni..............dus vandaar. Sorry.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Hendrik Kinderman
:idea: Vandaar dat de E36 gespoten wordt, zodat de organisatie je niet meer herkentPaul schreef:hugo schreef:Actie? Ik wil beeldmateriaal, verdomme!Paul schreef: Haha ze waren even vergeten door wie ze daar uberhaupt zijn... dus het was zo weer klaar,..,
Actie was mooi toch
Hugo, ik had de laatste sprint van de avond tegen een Civic, die ging eraan dus.. alle andere rijders stonden bij de finish te wachten op ons laatste ritje..
Kwam over de finish en heb maar even ene paar donuts gedraaid... iedereen gek.. maar ja organisatie was er niet blij.. ze hebben 3 uren langer moeten schoonmaken om mn streepjes.. 8)

-
- MR M POWER
Ik zet de datum in me agenda, altijd wel leuk om daar even rond te kijken er loopt wel veel fout volk rond maar dat maakt het eigenlijk ook wel weer leuk
Hier nog even een foto van mij toen ik nog mee deed in mijn Civic een aantal jaren terug:
[img:572:400]http://pic19.picturetrail.com/VOL1062/4 ... 418718.jpg[/img]

Hier nog even een foto van mij toen ik nog mee deed in mijn Civic een aantal jaren terug:
[img:572:400]http://pic19.picturetrail.com/VOL1062/4 ... 418718.jpg[/img]
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Corvette
Misschien heb ik dan nog wel de poedelprijsPaul schreef:Rene / Hazze schreef:Haha dat zou geniaal zijn, corvette die iedereen van de baan veegt... of niet natuurlijk?
Uhmm geen kans sorry.. 8)

Trouwens die tupperwarebak kon nog wel eens voor verrassing zorgen, want de 0-200 zit waarschijnlijk zo rond de 9 seconden, maar in ieder geval onder de 10 sec. ( standaard Z06 op 11,9 , maar bij mij zijn er een paar dingetjes aangepast

Ik weet helemaal niet wat er nog meer op komt dagen, dus ik zeg maar niet te veel.
Ben er helemaal niet in thuis in dat dragstrip gedoe. Om te kijken vind ik leuker i.p.v. meedoen.
Gr.
Cor
- Frank280zx
- Locatie: Amsterdam of e36 GTR v8, 280ZXR v8, Range Rover tuinhuiseditie
tsja ik ben ook voor chicane in de strip
...
Heel hard recht door rijden heb ik nooit echt begrepen .. maar wil wel een keer medoen ... (tsja sorry verslavingsgevoelig denk ik)
Vriend van mij (Xander) met zijn v8 Z is daar langzaam into aan het raken.
Maar die zal dan wel bang zijn voor bochten
En alla honda style heb ik nog wel een FLESSIE NAWS!!!!
[img:270:270]http://img2.timeinc.net/ew/img/review/0 ... ideo_l.jpg[/img]
ok alle gekheid aside. als je niet op het volk let is het echt een leuk evenement..

Heel hard recht door rijden heb ik nooit echt begrepen .. maar wil wel een keer medoen ... (tsja sorry verslavingsgevoelig denk ik)
Vriend van mij (Xander) met zijn v8 Z is daar langzaam into aan het raken.
Maar die zal dan wel bang zijn voor bochten

En alla honda style heb ik nog wel een FLESSIE NAWS!!!!
[img:270:270]http://img2.timeinc.net/ew/img/review/0 ... ideo_l.jpg[/img]
ok alle gekheid aside. als je niet op het volk let is het echt een leuk evenement..
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper