Ik ben 3de eigenaar en de wagen heeft tot 230.000km alle onderhoudsbeurten gehad bij een bekende BMW garage. Wagen verkeert optisch echt in onberispelijke staat. Alle opties werken feilloos en er zit zoals het een e34 betaamt heerlijk veel speling op het stuur.

Zijaanzicht van de wagen. Zoals te zien is verkeert de lak in zeer goede staat. De wagen heeft immers 16 jaar in de garage mogen slapen.
15'' kruisspaak velgjes met highperformance circuitbanden. De hoge wang is enorm stijf en dat maakt dat de wagen wat moeilijk zijn limiet aangeeft.

Doppelauspuffendrohe, doet het altijd goed bij De Meern.
Originele en complete BMW toolkit.
Origineel reservewiel. Nog nooit gebruikt en dat is goed te zien. Erg fraaie velg.
Interieur, achterbank. Deze verkeert ook in zeer goede staat. Nergens vlekken of brandgaatjes van peuken.
Middenconsole
Een perfect werkende boordcomputer. Dat ding is serieus geavanceerd voor een wagen van 18 jaar oud!
Opendakje welke elektisch te bedienen is. Natuurlijk is dit helemaal kut want de koets is nu van rigide naar volkomen dweil gedegradeerd. Tzt dus maar een stuk traanplaat op puntlassen.

Motorblokje.
http://s304.photobucket.com/albums/nn17" onclick="window.open(this.href);return false; ... I_0142.flv
Zo klinkt een M50B25 in een E34.
Nu had de E34 gisteren de drang om warm te lopen. Vandaag langs Dennis Schroyen geweest en hij heeft mij samen met Bjorn geholpen om het koelsysteem te ontluchten. metertje bleef na een 20 minuutjes hard poken mooi in het midden staan. Echter, daarnet nog een stuk binnendoor gereden en uiteindelijk leek het er op dat de meter toch weer net iets hoger stond dan m.i. mag gebeuren. Misschien ergens een lekje in de radiator of een vermoeide waterpomp / thermostaat. Deze ga ik proberen te vervangen in het weekend. Blijft het probleem dan nog aanwezig dan ben ik ernstig bang voor een lekke koppakking. Nu vermoed ik dat laatste niet want olie drinkt ie niet, geen mayonaise bij de vuldop/in koelwaterreservoir en geen rook uit de uitlaat. Feit blijft wel dat het frustrerend is om die meter op te zien lopen.