Motor gehuurd
- wjn
- Berichten: 3105
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24
Motor gehuurd
Eind deze maand ga ik een dagje met de Desmosedici van de Ducati Club rijden.
[img:136:90]http://www.ducaticlub.nl/desmosedici/desmo_1tm.jpg[/img][img:120:90]http://www.ducaticlub.nl/desmosedici/desmo_3tm.jpg[/img]
Ben benieuwd hoe een viercylinder Duc nu eigenlijk rijdt
Nu nog hopen op mooi weer
[img:136:90]http://www.ducaticlub.nl/desmosedici/desmo_1tm.jpg[/img][img:120:90]http://www.ducaticlub.nl/desmosedici/desmo_3tm.jpg[/img]
Ben benieuwd hoe een viercylinder Duc nu eigenlijk rijdt
Nu nog hopen op mooi weer
- wjn
- Berichten: 3105
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24
Nou, wat zal ik zeggen .....
Euh ....
Iig niet te vergelijken met de 999s.
Niet qua geluid...
Niet qua wegligging...
Niet qua vermogen...
Eigenlijk met helemaal niets wat ik eerder gereden heb.
Ligt zeer stabiel in bochten (lijkt op mn oude 916SP), zodra die ligt, kun je doen wat je wilt.
Maar in tegenstelling tot de 916 is deze erg handelbaar, op de andere zijde te leggen.
200 achterband? Niets van gemerkt.
Er zat net een nieuwe onder, dus rustig aan rijden de eerste 50km.
Persoonlijk zou ik de "legale" uitlaat eronder laten zitten, de "race" is leuk voor een paar honderd km's (ja, met oordoppen in en een Schubert helm, die al zeer stil zijn), maar je blijft het horen als je al gestopt bent.
En ik moest na 100km al tanken, 12 liter erin. Weet niet of die helemaal vol zat toen ik 'm kreeg.
Vering is relatief soepel, maar klinkerwegen dus toch vermijden.
Morgen weer een aantal km's ermee rijden, gaat iig steeds makkelijker.
Eerlijk gezegd ben ik nu wel benieuwd hoe een Honda of Kawa rijdt, gewoon puur ter vergelijking.
Euh ....
Iig niet te vergelijken met de 999s.
Niet qua geluid...
Niet qua wegligging...
Niet qua vermogen...
Eigenlijk met helemaal niets wat ik eerder gereden heb.
Ligt zeer stabiel in bochten (lijkt op mn oude 916SP), zodra die ligt, kun je doen wat je wilt.
Maar in tegenstelling tot de 916 is deze erg handelbaar, op de andere zijde te leggen.
200 achterband? Niets van gemerkt.
Er zat net een nieuwe onder, dus rustig aan rijden de eerste 50km.
Persoonlijk zou ik de "legale" uitlaat eronder laten zitten, de "race" is leuk voor een paar honderd km's (ja, met oordoppen in en een Schubert helm, die al zeer stil zijn), maar je blijft het horen als je al gestopt bent.
En ik moest na 100km al tanken, 12 liter erin. Weet niet of die helemaal vol zat toen ik 'm kreeg.
Vering is relatief soepel, maar klinkerwegen dus toch vermijden.
Morgen weer een aantal km's ermee rijden, gaat iig steeds makkelijker.
Eerlijk gezegd ben ik nu wel benieuwd hoe een Honda of Kawa rijdt, gewoon puur ter vergelijking.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten