Dit gaat heel HARD
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Dit gaat heel HARD
http://www.dumpert.nl/mediabase/54711/3 ... motor.html
Mij te hard, bij het asociale af IMHO..........................
Man man, een auto die wat van de lijn afwijkt, by by, zwaai zwaai..........
Mij te hard, bij het asociale af IMHO..........................
Man man, een auto die wat van de lijn afwijkt, by by, zwaai zwaai..........
- Roel SpeedCars
- frank de jonge
De reacties die erbij staan, vooral va sommige lui "alle motorrijders moeten dood"
Tuurlijk gaat dit wel errug ver maargoed, op een motor ben je nou eenmaal vele malen mobieler dan met een auto. en het gigantische acceleratie is gewoon kicken.
Maar zulke reacties als bovenstaande die alle motorrijders de dood inwensen zijn in mijn ogen geen mensen meer

Tuurlijk gaat dit wel errug ver maargoed, op een motor ben je nou eenmaal vele malen mobieler dan met een auto. en het gigantische acceleratie is gewoon kicken.
Maar zulke reacties als bovenstaande die alle motorrijders de dood inwensen zijn in mijn ogen geen mensen meer

- GTRene
Op zich gaaf en heerlijk vrij gevoel...mede daardoor koop ik ook geen motor , wordt m'n dood...
Het kan inderdaad vrij makkelijk met een motor wat hij doet, maar tis wel enorm asociaal eerlijk gezegd, tis niet 1x maar tig maal sommige mensen kunnen namelijk schrikken en een verkeerde manoeuvre maken en een ongeluk veroorzaken, dus gaaf jazeker, maar het gaat te ver omdat er teveel medeweggebruikers zijn, dus als ik Politie was pakte ik hem wel op, hij gaat te ver en denkt teveel aan z'n eigen, terwijl ik nog een ruim inzicht heb van wat kan en ach even genieten of ff gek doen, dat mag/kan allemaal, maar dit niet.
Het kan inderdaad vrij makkelijk met een motor wat hij doet, maar tis wel enorm asociaal eerlijk gezegd, tis niet 1x maar tig maal sommige mensen kunnen namelijk schrikken en een verkeerde manoeuvre maken en een ongeluk veroorzaken, dus gaaf jazeker, maar het gaat te ver omdat er teveel medeweggebruikers zijn, dus als ik Politie was pakte ik hem wel op, hij gaat te ver en denkt teveel aan z'n eigen, terwijl ik nog een ruim inzicht heb van wat kan en ach even genieten of ff gek doen, dat mag/kan allemaal, maar dit niet.
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Tuurlijk, als 't druk is ben je met de motor veel sneller, maar als 't niet druk is kun je met de auto ook fun hebben op bochtige wegen.....helaas wordt 't wel steeds drukker in Nederland.Elmar schreef:Opa, in vergelijking met een motor is iedere auto suf.
Merk je wel bij Dutch Spring Run, als je lekker in een filestoet op de dijk rijdt en ik zei de gek op de brommer voorbij knalt. 8)

Maar op een motor blijf je kwetsbaarder en vaak ook minder zichtbaar....en wetende dat ik mezelf op zo'n ding moeilijk in toom kan houden, lijkt 't me verstandig om 't maar gewoon bij m'n auto te houden.

- wjn
Ach, kijk naar dat filmpje met die audi, die ging ook te ver. Had ook geluk.
Met zo'n snelheid maakt het weinig uit of je in de auto of op de motor zit.
Jammer dat er nog steeds van die idioten zijn die het ook nog opnemen, want dat is koren op de molen van de anti-motor lobby en verkeerspolitie.
(Rijdt met erg veel plezier motor 8) )
Edit: Enige nadeel is dat er veel automobilisten zijn (laat ik het netjes houden) die 'm er nog ff voor zetten, want het is toch maar een motor en die stopt wel. Vergelijkbaar met auto's en vrachtwagens
Met zo'n snelheid maakt het weinig uit of je in de auto of op de motor zit.
Jammer dat er nog steeds van die idioten zijn die het ook nog opnemen, want dat is koren op de molen van de anti-motor lobby en verkeerspolitie.
(Rijdt met erg veel plezier motor 8) )
Edit: Enige nadeel is dat er veel automobilisten zijn (laat ik het netjes houden) die 'm er nog ff voor zetten, want het is toch maar een motor en die stopt wel. Vergelijkbaar met auto's en vrachtwagens

- Peric
- Knot
Re: Dit gaat heel HARD
Aardige inspectie van die kentekenplaat zeg...
Maargoed, ZO gek maak ik het gelukkig niet.
Maargoed, ZO gek maak ik het gelukkig niet.