Nurburgring - zaterdag 31 mei 2008
- turboo
Nurburgring - zaterdag 31 mei 2008
--
Beste vrienden!
Op zaterdag 31 mei ga ik met wat goeie vrienden en vrienden van vrienden met een 'verbrandingsmotor' als aorta richting de Nurburgring. Leuke auto's waaronder 130i, Supra, GTR's, Evo's, M3's, aantal motors en nog wat leuks...
Toen schoot mij de gedachte om 'jullie' ook uit te nodigen! Vorig jaar was een succes en natuurlijk ergg veel gezelligheid. Het wordt een vroege meet want het is een aardig stukje rijden. Natuurlijk zal er op sommige stukjes worden doorgereden worden dus een beetje vermogen is wel handig 8)
Voor wie mee wilt met de stoet:
Amrit - S3 8P
Gianni - 130i M-sport
Ruben - 130i
Okan - M3 E36
Jerry - Evo 8 (550 pk)
Rober - CBS Fireblade
Tyrone - een of andere snelle motor
Timothy - WRX
Rinesh - Civic
josh - spider
ray - r33 gts
rinold - supra twin turbo
dj - nissan sivia s14a
kewan - e36 m3
ronny - opel c turbo
Tijd: 7:30
Eindhalte: Nurburgring
Mvg,
Amrit Hoeba
Beste vrienden!
Op zaterdag 31 mei ga ik met wat goeie vrienden en vrienden van vrienden met een 'verbrandingsmotor' als aorta richting de Nurburgring. Leuke auto's waaronder 130i, Supra, GTR's, Evo's, M3's, aantal motors en nog wat leuks...
Toen schoot mij de gedachte om 'jullie' ook uit te nodigen! Vorig jaar was een succes en natuurlijk ergg veel gezelligheid. Het wordt een vroege meet want het is een aardig stukje rijden. Natuurlijk zal er op sommige stukjes worden doorgereden worden dus een beetje vermogen is wel handig 8)
Voor wie mee wilt met de stoet:
Amrit - S3 8P
Gianni - 130i M-sport
Ruben - 130i
Okan - M3 E36
Jerry - Evo 8 (550 pk)
Rober - CBS Fireblade
Timothy - WRX
Rinesh - Civic
josh - spider
ray - r33 gts
dj - nissan sivia s14a
kewan - e36 m3
ronny - opel c turbo
Tijd: 7:30
Eindhalte: Nurburgring
Mvg,
Amrit Hoeba
Laatst gewijzigd door turboo op 01 jun 2008, 13:58, 5 keer totaal gewijzigd.
- turboo
gezellig, met een beetje leuke auto zal daar echt geen spijt van krijgenRuben schreef:Klinkt leuk. Ik ga (onder enig voorbehoud) mee. Ik wil graag nog een keer naar de Ring en het lijkt mij leuk om met een groep mee te rijden. Mocht ik dan nog niet met een van de andere evenementen zijn meegegaan, ben ik van de partij!

grtz, Amrit
-
Amersfoort, dus ligt voor mij aardig op de route. Met een 130i, dus misschien moet ik je voor laten gaan, maar dat kunnen we dan mooi testenturboo schreef:gezellig, met een beetje leuke auto zal daar echt geen spijt van krijgenRuben schreef:Klinkt leuk. Ik ga (onder enig voorbehoud) mee. Ik wil graag nog een keer naar de Ring en het lijkt mij leuk om met een groep mee te rijden. Mocht ik dan nog niet met een van de andere evenementen zijn meegegaan, ben ik van de partij!. Vanuit welke omgeving kom je?
grtz, Amrit

- turboo
car list update
Amrit - S3 8P
Gianni - 130i M-sport
Ruben - 130i
Okan - M3 E36
Jerry - Evo 8 (550 pk)
Rober - CBS Fireblade
Timothy - WRX
Rinesh - Civic
josh - spider
ray - r33 gts
dj - nissan sivia s14a
kewan - e36 m3
ronny - opel c turbo
Amrit - S3 8P
Gianni - 130i M-sport
Ruben - 130i
Okan - M3 E36
Jerry - Evo 8 (550 pk)
Rober - CBS Fireblade
Timothy - WRX
Rinesh - Civic
josh - spider
ray - r33 gts
dj - nissan sivia s14a
kewan - e36 m3
ronny - opel c turbo
- GTRene
Misschien dat ik ook ga, als het zeker is dat het droog blijft, wil wel weer eens een rondje erbij leren
en Cor als jij meegaat mag je niet voor op rijden, dat benen we niet bij joh
maar als ik ga niet via veenendaal, das en eind om voor mij, dus knal als ik ga gewoon bij Enschede de grens over A31 naar beneden.

en Cor als jij meegaat mag je niet voor op rijden, dat benen we niet bij joh

maar als ik ga niet via veenendaal, das en eind om voor mij, dus knal als ik ga gewoon bij Enschede de grens over A31 naar beneden.
- Dennis Cavallino
- turboo
Misschien kunnen we een Meet doen ergens...keep in contact then: arhoeba@xs4all.nl.GTRene schreef:Ah hier was de link dusdacht dat het bij het andere topic stond
![]()
ff omhoog schoppe, als het droog is daar probeer ik ook te komen, moet ik dan terzijne tijd ff goed met mezelf in overleg![]()
nog meer DF'rs erbij die eventueel ook gaan?
Grt.
Amrit
- turboo
Absoluut, alleen serieus jongens, wel een beetje snelheidsduivels...Cor Dame schreef:Hoe is stand hier:
:
:
Gaat alles nog door:
Is de lijst al gegroeid:
Misschien ga ik ook mee.
Gr.
Cor

Amrit
- Macboy
- GTRene
Zoals het er nu naar uit ziet hebben we Zaterdag kans op een droge dag, laten we het hopen 8)
http://www.prospeed.de/wetter/rennstrec ... l&ort=1069
-
- GTRene
Mijn ervaring is weinig, (slechts 2x met eigen auto op de Ring) maar tis zo veel anders dan b.v. CPZ (of je moet de Ring vol in gaan en kennen, nou dat red je toch niet)dat je niet echt last hebt van overhitte remmen als je zeg 1 ronde per keer doet...dan houd de standaard meuk zich goed, wat op CPZ niet zo is! mijn standaard remmen deden daar gewoon z'n werk maar op CPZ niet, nu met de DS3000 zit ik helemaal goed, en straat en daar.Ruben schreef:Ik ben zo goed als zeker van de partij. Is het nog aan te raden om mijn raceblokken er op te gooien voor de eerste keer of is het verstandiger om het niet te doen ivm de regels die gelden?
Amrit, zou je je mobiele nummer aan mij willen pb-en/mailen?
- Knot
- GTRene
dat wel, maar je hebt ook weer stukken omhoog en meer koelings-stukken als op CPZ, als je er maar rekening mee houd en ze niet onnodig belast, de standaard meuk van een 130i is best goed en als je niet als een onbenul rijd of continu met slepende remmen, zie ik geen probleem (natuurlijk is de RC6 beter/bestendiger maar eerste paar keer niet echt noodzaak)
Amrit - S3 8P
Gianni - 130i M-sport
Ruben - 130i
Okan - M3 E36
Jerry - Evo 8 (550 pk)
Rober - CBS Fireblade
Timothy - WRX
Rinesh - Civic
josh - spider
ray - r33 gts
dj - nissan sivia s14a
kewan - e36 m3
ronny - opel c turbo[/quote
GTRene - Hartge Z3 coupe 5.0
Amrit - S3 8P
Gianni - 130i M-sport
Ruben - 130i
Okan - M3 E36
Jerry - Evo 8 (550 pk)
Rober - CBS Fireblade
Timothy - WRX
Rinesh - Civic
josh - spider
ray - r33 gts
dj - nissan sivia s14a
kewan - e36 m3
ronny - opel c turbo[/quote
GTRene - Hartge Z3 coupe 5.0
- GTRene

80% kans op regen...en zondag zelfs 90%....ff afwachten maar als het zo blijft dan ga ik een ander keer, anders zonde van de centen, kost me toch anders zo 200,-euro all in al aan brandstof en 1 rondje zeg maar.
- turboo
I agreeGTRene schreef:weersvooruit zichten dramatish veranderd...(net als hier in Almelo regen ipv 28 graden
![]()
80% kans op regen...en zondag zelfs 90%....ff afwachten maar als het zo blijft dan ga ik een ander keer, anders zonde van de centen, kost me toch anders zo 200,-euro all in al aan brandstof en 1 rondje zeg maar.

- turboo
GTRene schreef:weersvooruit zichten dramatish veranderd...(net als hier in Almelo regen ipv 28 graden
![]()
UPDATE IVM 'NEDERLANDS' WEER
Er zijn veel RWD cars en als het echt te fout weer wordt, gaan we het verplaatsen. Nieuwe datum moeten we nog even beslissen. Morgen avond kijken we nog even naar de weerradar en dan gaan we een keuze maken...
We bellen alles verder door en wordt ook op t forum geplaatst.
- GTRene
Schijnbaar morgen (zaterdag ) nog wel nat, maar Zondag bij de Ring maar 10% kans op neerslag...dus er zit schijnbaar een droge dag tussen, zal dan wel errug druk worden
het weer is nog niet erg stabiel deze periode, maar er komen meer Zaterdagen, vanavond nog ff kijken.

het weer is nog niet erg stabiel deze periode, maar er komen meer Zaterdagen, vanavond nog ff kijken.
- Macboy