Flatline schreef:Daar ben ik het helemaal mee eens, heb er veel mogen horen, maar ondanks de omvang doet de sub het gewoon echt heel erg goed en helemaal in een klankkast als een Z3 Coupe. Maar goed we hebben het dan ook wel over een sub van enkele honderden euro's natuurlijk...
Ik zeg altijd maar zo: kwaliteit heeft een prijs. Ik heb nog gekeken ze iets konden maken voor die sub in mijn Brabus roadster, maar past gewoon niet. Volgende dagelijkse auto zal wel weer wat ruimer worden, dus dan maar weer eens kijken voor goede audiospullen.
Flatline schreef:
Wat ook goed is qua merk is MB Quartz of Hertz. Beide klinken anders, maar wel erg goed. Ga gewoon ergens luisteren en beslis daar wat je goed vindt klinken. Neem dan ook een cd mee met muziek wat jij mooi vindt en vaak luistert.
Die MB Quart (zonder 'z' dus

) heb ik ook gehad in mijn vorige auto's. Daar was ik ook over te spreken.
@Bort: Die Polyglass zijn in relatief opzicht beter dan veel van de standaardfabrikanten maar er zit ook een grens aan. Geen soundquality niveau, maar zeker meer dan bovengemiddeld voor de prijs. En dat terwijl ze niet eens echt goedkoop zijn. De Focal Polyglass 130V Slim die ik heb zijn rond de €280-300 nog wel. Maar waarschijnlijk zijn de K2 en de Utopia dan weer een heel stuk beter. Maar dan praat je gelijk ook weer over het dubbele/drie/vier/vijfvoudige van de prijzen.