Fanboy? Ik? Van wat? Van rwd met 'n sperdiff.
Ik heb zelf 'n Seiko Astron GPS, een Casio G Shock GPS.'Quartz'/solar. En nog wat Zwitserse meuk.
Verklaar je nader.

"Traditionele horloges".Robin schreef:Dat zeg ik 'smartwatch'.
Fanboy? Ik? Van wat? Van rwd met 'n sperdiff.
Ik heb zelf 'n Seiko Astron GPS, een Casio G Shock GPS.'Quartz'/solar. En nog wat Zwitserse meuk.
Verklaar je nader.
Dat is niet helemaal het punt he. Jij beweerde alleen dat een smartwatch niets heeft t.o.v. een smartphone.Robin schreef:Neemt niet weg dat smarwatches wel door dit soort mensen zal worden aangeschaft in super-groten getale. Maar dat zijn geen horlogeliefhebbers.
Onzin. Ik was ben 'n kind van de computer/videogeme generatie man:)Robin Hartog schreef:Dat is niet helemaal het punt he. Jij beweerde alleen dat een smartwatch niets heeft t.o.v. een smartphone.Robin schreef:Neemt niet weg dat smarwatches wel door dit soort mensen zal worden aangeschaft in super-groten getale. Maar dat zijn geen horlogeliefhebbers.![]()
Maar zoals Riceaux ergens hiervoor al zei; dat is helaas niet aan jullie generatie uit te leggen.
Begrijp ik nou goed dat je wel een horloge liefhebber bent als je een niet traditioneel horloge hebt als zo'n Seiko / G-Shock, maar niet met een Apple Watch?Robin schreef:Een smartwatch is geen horloge en ik heb dus die Seiko en G Shock dat zijn géén traditionele horloges, naamgenoot.
Het feit dat je dat zegt geeft al aan dat je het punt van een smartwatch niet snapt.Robin schreef:Maar laat me even lunchen. Ik ben niet overtuigd van het nut van een smartwatch OMDAT we al 'n smartphone hebben anno 2015. De messagewatch van Seiko had ik ook 15 jaar terug, werd niks.
Dit wordt er door gedrukt en nogmaals hele volksstammen kopen dit om erbij te horen, maar elk jaar/2 jaar een nieuwe vanwege beter/sneller?
Je ziet nu al dat de 'jeugd' moete heeft met hun schuldenlast, het betalen van hun phones etc.
Ik vind 't allemaal prima, maar een smartwatch is geen alternatief voor de iPhone(om die thuis te laten) en ook niet voor 'n normaal horloge, een nicheproduct.
Heel mooi dat men dat zo in de markt zet, maar 't vliegwiel draait nog niet op volle toeren.
Nu eten:)
@ Nee naamgenoot je begrijpt me/het niet, jouw generatie niet en omdat ik in 't vak zit ook niet.
Ik ga voor de tweede versie van de Apple Watch. Dus of ik op dit lijstje pas.. 50/50.Robin schreef:Even 'n polletje in deze draad. Wie van de liefhebbers haalt 'n Applewatch/smartwatch?
-Robin(vanwege dat ik wil weten waar the fuzz is all about ofzo)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Was 't Bassie of was 't Adriaan:)dvh schreef:Zag er hier in 't hotel iemand mee lopen
Nee joh, het ligt eraan dat 'onze generatie' dat niet snapt. 'We' snappen de jeugd/jongelui niet en we snappen de grijze veteranen ook al niet. Want die generaties hebben de wijsheid in pacht. Lekker. Ik neem weer 'n Cornetto:)Macboy schreef: Als ik geen horlogeliefhebber zou zijn had ik overigens meteen een iWatch gekocht.