BMW 1M Coupé http://www.autojunk.nl/2015/05/bmw-1m-coupe-38" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik zie dat ze vaak uitbreken. Hebben die auto's zo'n slechte wegligging?Sander-E46 schreef:Flink doorgereden aan de reacties te zien!
BMW 1M Coupé http://www.autojunk.nl/2015/05/bmw-1m-coupe-38" onclick="window.open(this.href);return false;
![]()
Interessant:^ Agreed and if you moderately track, a good set of pads with appropriate brake fluid on stock brakes does wonders.
When BMW made the 1M, they ditched the 6 piston front calipers from the 135i and replaced them with the big single psiton sliders from the M3. Interesting.
^^^^Hab mir gerade die Frage gestellt ob ich die große Performance Bremse vom
neuen Dreier nicht auf meinen 1M montiert bekomme......
Die Lösung würd mir besser schmecken als eine AP-Lösung. Billiger wärs zudem auch noch.
Einer ne Idee wie man das prüfen kann ?
Gruß
Chris
--------------------------------------------------------------------------------
Geht auf eine E9x Non-M Achse gut, d.h. ohne Probleme. Kostest mit 1.500 EUR nur VA komplett auch nicht viel für eine 4-Kolben Brembo Anlage. Eintragung ist auch kein Problem, umcodiert werden muss nix.
Hielke schreef:Niet overal foto's plaatsen aub. Ik wil dit graag onder de pet houden.
Snipe schreef:Moerassige, zompige auto's versus bijtende, happende auto's met knoerende banden.
De taal wordt weer ernstig verrijkt in dit topic.
romo schreef:Snipe schreef:Moerassige, zompige auto's versus bijtende, happende auto's met knoerende banden.
De taal wordt weer ernstig verrijkt in dit topic.
Ja, ondanks mijn eruditie en eloquentie kon ik er geen andere termen voor bedenken........![]()
Remmen spreken we over, dat knoeren hebben we al eens eerder hier besproken, komt door verschillende wielstanden links-rechts bij max stuuruitslag, als het koud is hebben de P Zeros daar meer last van. Alle Porkers blijken dit te hebben.
Hielke vond het normaal, was ook bij de 1M zo naar zijn zeggen, dat ben ik niet met hem eens, de 1M heb ik daar niet op kunnen betrappen
.
Absolut !! Alleen komt die rechter nu op een aanhanger naar het circuit ?martll schreef:
Dikke bakken hoor
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten