ArjandeV schreef:
@Rene, je mag dan geen winterbanden hebben, maar ik kom niet eens weg met mijn RFT's.. ik wilde gister parkeren hier in de straat, kom met 20km/h aan (harder kon niet) ram hem naar rechts om te parkeren en toch sta ik halverwege vast met de kont nog op de weg. Uiteindelijk met 3 man duwen is het gelukt om hem opzij te krijgen, want vooruit ging niet, dus maar gas in trappen en de kont laten glijden.. Ik vind het wel leuk hoor, maar ik zit nu gewoon vast in huis of ik moet gaan lopen.. en nu sneeuwt het nog hier..
Sommige situaties zijn ook heel erg moeilijk, vooral met glooiingen in de weg of hobbels/watergoten zeg maar...en dat kan alleen als je vaart kan maken, maar das ook weer heel gevaarlijk want zodra je schuin rijd bv iets een hellinkje op van bv een oprit oid dan schiet de auto weg, en als er dan bv een auto naast staat ist een scary zaak...
ben ook enorm blij dat mijn auto in de garage staat, moet er niet aan denken zoals ik op sommige foto's zie de auto's achter elkaar in de straat vol sneeuw...je hebt maar 1 klooier nodig die pech heeft of niet kan sneeuwrijden of gaat glijden en die zit tegen je bolide aan...
de laatste jaren rijd ik niet veel dus heb wat dat betrefd mazzel dat ik er niet door hoef, anders wel liever met dit weer 4wd en grove winterbanden

echter omdat ik altijd meer sportwagens heb zit ik die dagen wel uit met gewone banden.
ben blij dat ik er niet door hoef

vroeger genoeg gemoeten met mindere auto's en "blij" dat ik glij