Zeker waar, maar het mag soms wel wat volwassener. Hoort deels natuurlijk bij zijn karakter en zijn wil om te winnen. Maar soms legt hij wel heel makkelijk de schuld van incidenten bij anderen, terwijl hem zelf dan vaak ook wel íets te verwijten valt. Vaak 'in the heat of the moment' uiteraard.indobesar schreef: 10 jul 2017, 12:14Wout309t schreef: 10 jul 2017, 11:19 Ik erger me ook aan zijn gejank, maar begrijp wel dat hij ontzettend gefrustreerd is. Als ikzelf gefrustreerd ben komt er ook weleens wat uit, maar gelukkig hoort (bijna) niemand dat dan en bij Max wel... Daar moet hij zich meer bewust van worden....![]()
Natuurlijk niet. Sport = emotie. Juist goed dat hij open en eerlijk ZIJN verhaal, ZIJN emoties uit.
Dat sommige "fans" dat arrogant, vervevelend, wat dan ook vinden is geen verwijt naar Max. Hij is wie hij is, en daarom rijdt hij F1.
Daarbij is hij ook uithangbord van sponsoren en heeft hij in hun richting ook een bepaalde verantwoordelijkheid.
Verder doet het jochie het natuurlijk hartstikke goed, maar dit irriteert me gewoon....