Mark.
Fotografie
- markk
Re: Fotografie
Ik vind 'em cool. Eerste reactie, was dat nou. Verder kijken en "he lekker ding", en toen, damn goed gemaakt 
Mark.
Mark.
-
Xave30
Thanks Markk.

- Michele
Plaatje van vanmiddag. Nürburgring 1000 km. BES

- Robin Hartog
Wel fijn, maar een beetje te krap gekaderd lijkt het? Analoog geschoten trouwens?
- Michele
Nope, 100% digitaal. Maar bij nader inzien niet krap genoeg gekaderd, rechts zit nog teveel ruimte 
Overigens reden ze een half uur later beide borden totaal aan gort....
- Robin Hartog
Ah, oke.Michele schreef:Nope, 100% digitaal. Maar bij nader inzien niet krap genoeg gekaderd, rechts zit nog teveel ruimte
Morgen ook nog aanwezig daar?
-
allen
Hier moet ik nog wel een keer naar terug zonder familie te hoeven rondlopen. De omgeving verdiend een tweede kans voor m'n fototoestel.

LeicaM 222 by Tookaphotoof, on Flickr

LeicaM 217 - no destination by Tookaphotoof, on Flickr
LeicaM 222 by Tookaphotoof, on Flickr
LeicaM 217 - no destination by Tookaphotoof, on Flickr
- markk
Eerste vind ik leuk. Hij is druk maar wel zo leuk dat ik ga zoeken wat er allemaal staat.
Tweede doet me niets. Mis een beetje een onderwerp.
Mark.
Tweede doet me niets. Mis een beetje een onderwerp.
Mark.
-
allen
Zit wat in Mark. Heb zelf nog zitten denken of het wat uit had gemaakt als de foto iets hoger was genomen. Een trein zou ik ik er iig niet op kunnen krijgen. Alles is buiten gebruik. Maar goed, we gaan binnenkort in de herkansing. Er is daar veel te zien.
- KW
Op zich eens met de opmerking over het missen van hoofdonderwerp, maar ook de 2e vind ik wel wat hebben. Lekker laag standpunt zo tussen de rails. En het zwartwit geeft in dit geval meerwaarde aan de sfeerweergave van 'oud en vervallen'.
-
allen
Vraag is of ik het spoor wat beter had kunnen benadrukken, want je ziet nu de bielsen niet liggen. We gaan het zien binnenkort. Locatie leent zich overigens goed voor het 'hdr-gebeuren' waar Mark zich vaak mee bezig houdt. Mocht je het lef hebben om ook de plaatsen te bezoeken waar je eigenlijk niet in mag dan kan het denk ik een echt feest worden. Vrees alleen dat de verzekering niet uitbetaald wanneer daar iets zou gebeuren? 
Foto's waar veel in is te zien vind ik doorgaans overigens leuk om te maken. Winkeltje op de Overtoom in Amsterdam. Wat ze nu precies allemaal verkopen...

LeicaM 233 - for sale by Tookaphotoof, on Flickr
Foto's waar veel in is te zien vind ik doorgaans overigens leuk om te maken. Winkeltje op de Overtoom in Amsterdam. Wat ze nu precies allemaal verkopen...
LeicaM 233 - for sale by Tookaphotoof, on Flickr
- KW
Ik denk dat je camerastandpunt 5 a 10 cm hoger al een heel ander resultaat geeft.
En nu je het over niet toegestaan hebt en zo, is dat zo'n urbex omgeving? Ben nog nooit bij zoiets geweest, lijkt me ook wel gaaf.
En nu je het over niet toegestaan hebt en zo, is dat zo'n urbex omgeving? Ben nog nooit bij zoiets geweest, lijkt me ook wel gaaf.
-
allen
Even googlen op Landschaftspark. Afhankelijk van waar je woont ben je er in drie tellen. Je kunt er gratis parkeren en de toegang is gratis.
- KW
Ok thanx. Hmm, zo'n 130 km van hier, op zich nog wel te doen.
- Robin Hartog
Eerlijk gezegd vind ik de eerste leuker Allen.
Je kan er wel veel mee doen, met zo'n locatie. Tweede vind ik niks.

Selective color FTW.
Selective color FTW.
-
Xave30
Very nice Robin. Laatste foto van Allen ook top.
- Michele
nog wat plaatjes van dit weekend...

- Bijlagen
-
- _MM38243-2.jpg (145.92 KiB) 1391 keer bekeken
-
- _MM37965-2.jpg (105.82 KiB) 1391 keer bekeken
-
- _MM10257-2.jpg (328.99 KiB) 1391 keer bekeken
- frankv
Ik kan er geen wijs uit. Is dit jouw eigen creatie? Hij is intrigerend, maar ik snap er niks van. Is het nu een spiegelende ruit met een gescheurde foto over een andere heen?Xave30 schreef:Thanks Markk.
- dvh
Ik kom er ook niet uit.
Leuke foto's Michelle !
Leuke foto's Michelle !
-
allen
Gezien de historie aan foto's die Xavier gepost heeft, zal hij er zelf ook wel niet uitkomen. 
-
Xave30
@ Frankv - Niet van mijn hand.
- KW
Ik vind de 3 pits-pics het beste, en dan vooral de eerste 2.
- markk
Prachtige Michele. Vooral die AMG met dat "AMG gebouw" in de onscherpte...
Mark.
Mark.
- Michele
Mille grazie gentilissimi signori!
Bijgaan eentje van vanmiddag. Lekker gehobbied met een vrouw en de omgeving. Niet direct over me heen vallen dat de boel scheef staat. Dat behoren jullie onderhand te weten
:-

Bijgaan eentje van vanmiddag. Lekker gehobbied met een vrouw en de omgeving. Niet direct over me heen vallen dat de boel scheef staat. Dat behoren jullie onderhand te weten
-
allen
Je horizon staat scheef.
Nee Michele, ik blijf erbij. Je autofoto's zijn bijna zonder uitzondering allemaal mooi om naar te kijken. Maar ook deze foto heeft wat raars. Voor mijn gevoel houdt mevrouw zich krampachtig vast omdat ze bang is weg te glijden. De manier waarop ze haar hoofd houdt, versterkt dat gevoel.
Dat gezegd hebbende, ik zou zelf bij god niet weten hoe je een persoon wel moet laten poseren en dan ook nog eens op de gevoelige plaat zetten waarbij het normaal blijft ogen.
Ik als 'anti-BMW' persoon vind de pitstraat foto met de Z4 uitermate sterk!
Nee Michele, ik blijf erbij. Je autofoto's zijn bijna zonder uitzondering allemaal mooi om naar te kijken. Maar ook deze foto heeft wat raars. Voor mijn gevoel houdt mevrouw zich krampachtig vast omdat ze bang is weg te glijden. De manier waarop ze haar hoofd houdt, versterkt dat gevoel.
Dat gezegd hebbende, ik zou zelf bij god niet weten hoe je een persoon wel moet laten poseren en dan ook nog eens op de gevoelige plaat zetten waarbij het normaal blijft ogen.
Ik als 'anti-BMW' persoon vind de pitstraat foto met de Z4 uitermate sterk!