Niet veel maar als je een verlaagde naast een origineel exemplaar ziet is het een wereld van verschil.
Body komt nog beter/breder uit.
Dit vind ik de perfecte stance voor een M2

Robin schreef: 08 okt 2022, 12:42 Wat zit hier onder Wiggel, en hoeveel cm verlaagd? Ziet er goed uit!
Misschien vóór net te 'plat'....
Met een schroefset kun je het natuurlijk precies naar je smaak instellen. Iets wat met enkel veren altijd lastig blijft.R.Wiggel schreef: 08 okt 2022, 12:57 KW V3, ongeveer 2.5 cm verlaagd.
Voor met drempels verrassend goed te doen maar je moet geen ambities hebben voor een lip / splitter.
Mijn 435i was verlaagd. Voor ging inderdaad “verrassend goed” alleen hij pakte hem altijd achter de voorwielen bij een drempel.R.Wiggel schreef: 08 okt 2022, 12:57 KW V3, ongeveer 2.5 cm verlaagd.
Voor met drempels verrassend goed te doen maar je moet geen ambities hebben voor een lip / splitter.
Ik kruip er dit weekend eens onder. Volgens mij kan ik dat rubber in de ophanging spotten zonder eea te verwijderen.WillemBoer schreef: 12 okt 2022, 10:45 Ik geloof niet dat dit voor jou de oplossing zal zijn, de ophanging van het diff heeft zo goed als niks met de weggedrag te maken.
Trillingen zou kunnen, maar dan moet dat rubber ook zichtbaar gescheurd zijn...
Gisteren stage 2 besteld.Tristan schreef: 14 sep 2022, 12:57 Heb de M2 nu bijna 2 jaar en 40k km verder en de auto verveeld nog steeds niet. Denk dat ik zeker nog een jaar (ca 20k km) verder wil rijden. Opvolger wordt lastig ben ik bang. Nieuwe M2 is dan nog vrij vers en koop geen nieuw meer. Denk dat ik dit jaar nog een stage 2 wil doen zodat ik weer een soort nieuwe ervaring heb met de auto.
Top! Heeft ie nodig, maar de 'headroom' bij de M2 N55 is zeer beperkt en heatsoak etc. Wat wordt er gedaan?Tristan schreef: 13 okt 2022, 10:58Gisteren stage 2 besteld.Tristan schreef: 14 sep 2022, 12:57 Heb de M2 nu bijna 2 jaar en 40k km verder en de auto verveeld nog steeds niet. Denk dat ik zeker nog een jaar (ca 20k km) verder wil rijden. Opvolger wordt lastig ben ik bang. Nieuwe M2 is dan nog vrij vers en koop geen nieuw meer. Denk dat ik dit jaar nog een stage 2 wil doen zodat ik weer een soort nieuwe ervaring heb met de auto.Zal ergens naar 430pk en 600Nm gaan. Na 2 jaar OEM mag het wel een stukje spannender.
Downpipe icm software.Robin schreef: 13 okt 2022, 13:47Top! Heeft ie nodig, maar de 'headroom' bij de M2 N55 is zeer beperkt en heatsoak etc. Wat wordt er gedaan?Tristan schreef: 13 okt 2022, 10:58Gisteren stage 2 besteld.Tristan schreef: 14 sep 2022, 12:57 Heb de M2 nu bijna 2 jaar en 40k km verder en de auto verveeld nog steeds niet. Denk dat ik zeker nog een jaar (ca 20k km) verder wil rijden. Opvolger wordt lastig ben ik bang. Nieuwe M2 is dan nog vrij vers en koop geen nieuw meer. Denk dat ik dit jaar nog een stage 2 wil doen zodat ik weer een soort nieuwe ervaring heb met de auto.Zal ergens naar 430pk en 600Nm gaan. Na 2 jaar OEM mag het wel een stukje spannender.
Doe je ook stapje koudere bougies en de fuel pomp, maatje van me kreeg allerlei issues en begon bougies te vreten van heb ik jou daar (zelfs die koudere). Na de Dorch stage 1 fuelpomp heeft hij vele tienduizenden autobahn km's zonder problemen gereden.Tristan schreef: 13 okt 2022, 10:58Gisteren stage 2 besteld.Tristan schreef: 14 sep 2022, 12:57 Heb de M2 nu bijna 2 jaar en 40k km verder en de auto verveeld nog steeds niet. Denk dat ik zeker nog een jaar (ca 20k km) verder wil rijden. Opvolger wordt lastig ben ik bang. Nieuwe M2 is dan nog vrij vers en koop geen nieuw meer. Denk dat ik dit jaar nog een stage 2 wil doen zodat ik weer een soort nieuwe ervaring heb met de auto.Zal ergens naar 430pk en 600Nm gaan. Na 2 jaar OEM mag het wel een stukje spannender.
Eigenaren van een X6 kijken al tegen genoeg lelijkheid aan als ze naar de auto toe lopen, hoef je niet continue te pesten met en minder mooi instrumenten paneelRobin schreef: 15 okt 2022, 12:52 Erik, ook leuk voor jou:-)))))
https://4x4shop.ca/product/bmw-oem-fit- ... e-cluster/
Plastic beschermkappen in de wielast die geraakt worden bij stuuruitslag i.c.m. een klein beetje inveren?Rub1con76 schreef: 14 okt 2022, 19:06 Ik zou gelijk een andere Intercooler erin doen, dat alleen doet al wonderen.
Wat mijn M2c betreft heb ik de laatste tijd regelmatige kloppende geluiden onder de auto die ik niet kan vastpinnen.
Het lijkt zich voor te doen bij heel langzame bochten zoals oprit opdraaien met stuur bijna helemaal om, enkel als het stuur dan weer recht is klopt ie nog steeds.
Wat ik al gedaan heb:
-wielen er eens afgehaald
- dealer laten kijken. Maar toen was het geluid er uiteraard niet.
- hardeman motorsport testrit gedaan en op de brug gekeken naar speling maar toen had ie ook geen geluid + diff olie ververst.
-Lightweight uitlaat nagekeken of die ergens tegenaan kon bewegen.
Ik heb ook een ohlins onderstel er onder maar nu durf ik niet te zeggen dat ie dat met de stock wel of niet had want heb maar een week met de stock ophanging gereden.
Het lastige aan dit verhaal is dat ie het soms heeft en dan weer niet. Ik kan ook niet zeggen of het de vooras of de achteras is. Het komt in ieder geval van onder de auto, want ik voel het ook.
Wiellager, stuurstang, cardanas?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 5 gasten