Ik ben zelf bezig voor de S2 om te kijken welke delen ik zou kunnen vervangen. Voor ongeveer het genoemde bedrag kan volgens mij een deur gemaakt worden, indien een mal nog niet beschikbaar is. Als er wel een mal is, is het een stuk goedkoper.Bert ///M3 schreef:Plus een 430 GT2 heeft waarschijnlijk van zichzelf al carbon deuren. In de aftermarket moet je maar afwachten of je zoiets krijgen kan, voor een 3 serie word zat van dat spul gemaakt.
Dutch supercar challenge.
- Evert Thomas
Re: Dutch supercar challenge.
Carbon van een ferrari zal wat netter zijn dan wat je op de aftermarket kan krijgen
en een setje van 4 deuren voor en achterklep kost voor een productieauto ook al gauw zon 10k
en een setje van 4 deuren voor en achterklep kost voor een productieauto ook al gauw zon 10k
- Bert ///M3
Niet voor een 3 serie tenzij je ze bij motorsport koopt. Voor bijvoorbeeld een 3 serie ben je voor 4 deuren en een kofferklep en een achterklep in carbon denk ik misschien 2500 kwijt of zo. De helft als je fibreglass doet.
- Evert Thomas
Klopt prijzen vallen best mee, mits de mal niet meer gemaakt hoeft te worden. Wellicht iets voor de Seat Luco? Ik meende ergens te lezen dat er nog wat gewicht af mag?
Ja zou ik graag willen, maar heb nu geen budget en 2011 zie ik ook zwaar in, en na lang onderhandelen is een komplete set voor de seat nog altijd zon 5500 euro ex btw
- Bert ///M3
Denk dat jou probleem ws gewoon de oplage is. Er rijden niet zo heel veel Seats op het circuit muv een paar in de DSC en natuurlijk WTCC. Dan heb je nog de eurocup maar dat is waarschijnlijk ook regels gebonden. Er zijn verder niet veel priverijders met een Seat Leon.
Kijk je bijvoorbeeld naar een auto als E36 M3 daar rijd het halve DNRT veld mee plus veel trackday rijders etc etc dus daar komen ze wel van af.
Kijk je bijvoorbeeld naar een auto als E36 M3 daar rijd het halve DNRT veld mee plus veel trackday rijders etc etc dus daar komen ze wel van af.
- Evert Thomas
Ja zo gaat het bij mij ook al, het wensen lijstje houdt maar niet op. Maar goed stap voor stap is misschien ook wel het leukst en zitten ook voordelen aan.
Klopt ook Bert, maar met de aankoop ben je er nog niet, je moet ze er dan ook zelf nog netjes in zien te hangen, weer spuiten, bestickering, loopt allemaal alweer aardig op.
In engeland en belgie rijden toch redelijk wat seats in diverse series hoor, maar carbon is er nog niet veel nee.
In engeland en belgie rijden toch redelijk wat seats in diverse series hoor, maar carbon is er nog niet veel nee.
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Is dit toevallig een 430 GT2??

- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Geyl ding, stond bij een klant. Wist niet dat die krengen zo duur waren. Dacht eerst dat het een of andere Scuderia was.
- R-developments
Weet niet of het interessant is maar Ceemo in Maarssen is wellicht ook intressant om eens aan te schrijven voor Carbon delen. Heb al veel van hun werk gezien (oa carbon daken etc etc) en dat ziet er altijd geweldig uit.
Linkje: http://www.ceemo.nl/
Linkje: http://www.ceemo.nl/
-
Gaan er nog df-ers naar assen a.s. zondag?
-
We hebben in ieder geval de pole position voor vandaag.
- Hielke
Tweede in de race lees ik. Rondetijden veel sneller dan de rest. Watskebeurt?Andre schreef:We hebben in ieder geval de pole position voor vandaag.
- Bert ///M3
Race is nu op de livestream. Andre heeft een ietwat gemodificeerde front splitter 

- Robertdj
Wat een brute race 
Andre, gefeliciteerd! Mooie overwinning

Andre, gefeliciteerd! Mooie overwinning
-
Ben vandaag ook nog even geweest.
Met welke auto reed Andre vandaag?
Met welke auto reed Andre vandaag?
- Snipe
http://www.supercarchallenge.nl/news/0/ ... inning.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Geweldig dit. Gefeliciteerd, Andre, en benieuwd naar verslag & video uiteraard.
Geweldig dit. Gefeliciteerd, Andre, en benieuwd naar verslag & video uiteraard.
- Luco
Gisteren tijdens de vrije training van het eerste DSC weekend, waar alleen de gt en ss1 aan de start verschijnen is het seizoen voor Berry van Elk slecht begonnen.
De Mosler waarmee gereden wordt is volledig uitgebrand.

Echt zwaar balen, ik hoop dat me dat nooit overkomt zeg pffffffffffffffffff
Ik zou me echt geen raad weten.
De Mosler waarmee gereden wordt is volledig uitgebrand.
Echt zwaar balen, ik hoop dat me dat nooit overkomt zeg pffffffffffffffffff
Ik zou me echt geen raad weten.
-
OnlineTristan
WTF, wat is er gebeurd?
- Luco
Ze vermoeden iets met de brandstofleidingen of ergens teveel hitte.
Gelukkig was de rijder (Nol) er op tijd uit, maar zo te zien is de auto verloren.
Gelukkig was de rijder (Nol) er op tijd uit, maar zo te zien is de auto verloren.

-
Prijzig brandje.