Ik vind dat interieur en die stoelen ook zo gaaf.
graag gedaan, was prettig zaken doen!
Knot schreef: 31 jan 2018, 21:08
Jammer dat ie geen schuifdak en stoelverwarming heeft anders had je m zo door kunnen schuiven naar mij over een tijdje.
precies wat ik er ook leuk aan vind!dvh schreef: 31 jan 2018, 20:40
Ding heeft 200pk + rwd + lichtere 4cyl en lager totaalgewicht..
38dkm... alles fris..
240 is met downpipe/intercooler volgens mij.Knot schreef: 31 jan 2018, 21:08 Mooi ding, en super dat je m gechipt hebt.. 220pk is normaal/veilig, 240 lijkt mij wat teveel.
Jeutje.. ik moest even knipperen met mijn ogen.. dacht dat dit alleen met kinderen het geval was ( wat ik dan nog logisch vind ) maar zonder kinderen? ... manmanman..partner alimentatie
Ietsje offtopic wellicht, maar toen ik vanmorgen (diesel) stond te tanken bij Shell werd er geadverteerd met de nieuwe V-power die octaangetal 98 zou moeten hebben. Nog niet verder in verdiept, maar wellicht dat het nu wel interessanter wordt.Martijn_bmw schreef: 01 feb 2018, 08:44 220pk kon ook veilig maar dan wel op 98/102 benzine en daar heb ik geen zin in, wil gewoon overal en altijd kunnen tanken zonder opzoek te moeten naar 98/102. dus gewoon veilige map op 95 gekozen en tevreden met de 200pk
Meteen even opgezocht en waarempel!Henk Jan schreef: 01 feb 2018, 08:49 Ietsje offtopic wellicht, maar toen ik vanmorgen (diesel) stond te tanken bij Shell werd er geadverteerd met de nieuwe V-power die octaangetal 98 zou moeten hebben. Nog niet verder in verdiept, maar wellicht dat het nu wel interessanter wordt.
Dat is waar ookmaar ik heb 1 dochtertje van 4
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 19 gasten