Horloge / Horloges topic
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Re: Horloge / Horloges topic
Dat was mij ook al opgevallen, geldt overigens voor heel veel goederen, tax free my ass
...

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
idd, tax free is een contradictio in terminis................
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Is toch algemeen bekend dat taxfree met name meer marge voor de handelaar schijnt te betekenen? 
Op Bonaire zelf geen goede deals gevonden?
Afgelopen zomer in Willemstad op Curacao geweest en daar struikel je over de dure klokken winkels. Nu ben ik niet in de markt en al helemaal niet bekend met de prijzen, maar gezien de vele cruiseschepen die daar langskomen denk ik dat de prijzen daar ook niet heel gunstig zijn vergeleken met hier.

Op Bonaire zelf geen goede deals gevonden?
Afgelopen zomer in Willemstad op Curacao geweest en daar struikel je over de dure klokken winkels. Nu ben ik niet in de markt en al helemaal niet bekend met de prijzen, maar gezien de vele cruiseschepen die daar langskomen denk ik dat de prijzen daar ook niet heel gunstig zijn vergeleken met hier.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Er zit in Kralendijk wel een leuk zaakje, http://www.bonairelittmanstores.com/htm ... php?page=4" onclick="window.open(this.href);return false;
Niet de tijd gehad daar even te loeren, het is idd zo als de cruiseschepen de prijzen fors stijgen, vertrekt de boot, dan dalen ze net zo hard weer..........je moet het net even weten........
Niet de tijd gehad daar even te loeren, het is idd zo als de cruiseschepen de prijzen fors stijgen, vertrekt de boot, dan dalen ze net zo hard weer..........je moet het net even weten........
- frankv
begeerlijk? kermisklok!

wat een prut ding, omsmelten ermee, of een andere dial erin, en een nato band, dan wordt het nog wel wat
wat een prut ding, omsmelten ermee, of een andere dial erin, en een nato band, dan wordt het nog wel wat
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Leuk ding, heb hier al de compleet stalen Prospex Kinetic Diver 200m en dit is de SUN021P1, broertje met andere dial/bezel op wubbew. Saffierglas. Dacht ivm uitstapje naar zonnig oord in dik 'n maand deze voor 't zwemgedoe te gebruiken ipv de GPS Casio die me toch wat te elegant en dresswatch is lol.(Lompe gast maar weegt bijna niks)
Dit is een mooie gulden middenweg tussen de G Shock GPW1000 en de SD 116600, die laatste gaat niet (meer) mee naar die bananenrepubliek jammergenoeg, deed ik altijd, nooit wat aan de hand, maar straks wel wat aan de hand, hakken ze 'm eraf:)
Dit is een mooie gulden middenweg tussen de G Shock GPW1000 en de SD 116600, die laatste gaat niet (meer) mee naar die bananenrepubliek jammergenoeg, deed ik altijd, nooit wat aan de hand, maar straks wel wat aan de hand, hakken ze 'm eraf:)
- Downforce Hans
Nou dat filmpje is ook niet echt geweldig.......
Vind het wel een leuk klokje maar mij Casio gw4000 heeft meer features dus laat ik de Seiko maar even gaan.....
Vind het wel een leuk klokje maar mij Casio gw4000 heeft meer features dus laat ik de Seiko maar even gaan.....
-
De special fx waren inderdaad niet in de richting van Avatar, Star Trek of James Bond, budget was blijkbaar op, sorry.Downforce Hans schreef:Nou dat filmpje is ook niet echt geweldig.......
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Ben zelf ook nog echt aan het oriënteren op een nieuwe klok en naast de Fifty Fanthoms Bathyscaphe chrono vind ik toch onderstaande klok ook helemaal niet verkeerd.
Alleen jammer dat er dan weer een aangepast Valjoux 7750 in zit en niet een "eigen" uurwerk zogezegd.
Klok zelf spreekt me erg aan, dus toch misschien maar eens naar London toe om te kijken daar...

Alleen jammer dat er dan weer een aangepast Valjoux 7750 in zit en niet een "eigen" uurwerk zogezegd.
Klok zelf spreekt me erg aan, dus toch misschien maar eens naar London toe om te kijken daar...
- Elmar
Ik zeg doen.
- romo
Nutkees schreef:Ben zelf ook nog echt aan het oriënteren op een nieuwe klok en naast de Fifty Fanthoms Bathyscaphe chrono vind ik toch onderstaande klok ook helemaal niet verkeerd.
Waanzinnig gaaf ding ..............
Nog wat meer info;
BREMONT P-51 WATCH
We've seen plenty of watches inspired by aircraft, but never one that's actually made from one. Until now. The Bremont P-51 Watch (£7,450; roughly $11,800) is a chronograph chronometer built using original parts from the 1944 Mustang WWII aircraft P-51K-10, otherwise known as "Fragile but Agile." Original aluminum from the plane's fuselage is integrated into the dial and movement of the P-51, while the dial itself is inspired by the clocks found in the plane. Other features include an internally rotating bezel, a calf-skin leather strap with stainless steel buckle, and the ability to whip flyboys into a froth thanks to its one of 251 limited edition status.
http://www.bremont.com/chronometers/range/p-51" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tim N
Vooral van achteren mooi gemaakt Kees, wel overpriced voor het gebodene imho.
Gewoon omdat hij mooi is en ook het Valjoux 7750 als hart heeft

Gewoon omdat hij mooi is en ook het Valjoux 7750 als hart heeft

- dvh
Zomaar wat mooie plaatjes van Vintage klokjes.

-
Mooi spul. Ben en blijf ook Heuer minded, was m'n eerste echte klok...
Tag Heuer 100 quarz duikertje 1986... Waar blijft de tijd:)
Tag Heuer 100 quarz duikertje 1986... Waar blijft de tijd:)
- Aerschtuner
Die Monza

- ///Joost
Erg gave foto's! Thanks for sharing dvh!
- Tim N
Thx Kees, mooi merk hoor, heerlijke klok deze, mooie specs ook wat staal en shokgevoeligheid

-
WANT!!

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Nieuwe schofield is ook niet gek, alleen een beetje simpel
Misschien, maar in brons toch wel leuk voor dagelijks gebruik!
Misschien, maar in brons toch wel leuk voor dagelijks gebruik!
- Bijlagen
-
- image.jpg (167.48 KiB) 1839 keer bekeken
- Martin van der Zwaard
Gisteren, met een dubbel gevoel, een jongensdroom waargemaakt.
Na een erfenis te hebben ontvangen van een zeer dierbaar persoon heb ik besloten iets te kopen waardoor ik een tastbare herinnering heb aan de vele mooie maar ook minder mooie jaren.
Ik had eigenlijk geen voorkeur maar zat te kijken naar een Omega Seamaster of een Sub no date. Uiteindelijk is het de GMT Master II geworden omdat ik een mooie aanbieding kreeg en werd overgehaald door mijn zwager toch voor de GMT te gaan.
Super blij ben ik er mee en zoals gezegd is het een horloge met een betekenis voor mij. Hij gaat dus ook echt nooit meer weg!
Na een erfenis te hebben ontvangen van een zeer dierbaar persoon heb ik besloten iets te kopen waardoor ik een tastbare herinnering heb aan de vele mooie maar ook minder mooie jaren.
Ik had eigenlijk geen voorkeur maar zat te kijken naar een Omega Seamaster of een Sub no date. Uiteindelijk is het de GMT Master II geworden omdat ik een mooie aanbieding kreeg en werd overgehaald door mijn zwager toch voor de GMT te gaan.
Super blij ben ik er mee en zoals gezegd is het een horloge met een betekenis voor mij. Hij gaat dus ook echt nooit meer weg!
- Bijlagen
-
- IMG_6300.JPG (358.71 KiB) 1751 keer bekeken
- dvh
Mooi man 
Topklok !

Topklok !
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer